Wyniki wyszukiwania
Łódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy
11.06.2014
Nowy, zadaszony peron stacji Łódź Widzew o długości 400 metrów będzie wyższy niż obecny, co umożliwi pasażerom wygodne wsiadanie do pociągów. Komfort poprawi także dodatkowe wyposażenie: ławki, wyświetlacze
PRZECZYTAJhali głównej 16 metrów pod ziemią, wykonawca buduje cztery perony. Trzy z nich będą miały długość 400 metrów, a ostatni – 300 metrów. W dwóch nawach tunelu, na odcinku od ulicy Niciarnianej do Kopcińskiego
PRZECZYTAJrozciągnięto sieć trakcyjną o łącznej długości 55 km, zamontowano 90 rozjazdów. Perony o długości 400 metrów są wyższe od dotychczasowych i ułatwiają pasażerom wsiadanie do pociągów. Stacja została też
PRZECZYTAJrozbiórka peronów oraz wiat peronowych. W ich miejscu powstaną trzy perony wyspowe, dwa z nich o długości 400 m, jeden – 200 m. Demontowana jest kładka, którą zastąpi nowobudowane podziemne przejście dla pieszych
PRZECZYTAJZielone Wzgórza. Nowy peron nr 1, podobnie jak oddany do użytku we wrześniu peron nr 2, ma długość 400 m. Dzięki temu zatrzymują się tu zarówno pociągi regionalne, jak i dłuższe składy dalekobieżne. Są
PRZECZYTAJPKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Na stacji Olkusz, wybudowane zostaną dwa nowe perony o długości 400 i 500 metrów. Nowe obiekty wyposażone będą w wiaty, ławki, tablice informacyjne oraz oznakowanie z
PRZECZYTAJregionalnych i dalekobieżnych. Perony nr 1 i nr 2 po modernizacji będą miały długość odpowiednio 300 m i 400 m zapewniając lepszą obsługę dłuższych pociągów. – Systematycznie zwiększamy komfort korzystania ze
PRZECZYTAJplanowania projektu w nowej perspektywie unijnej. 400 mln na przebudowę odcinka Choszczno – Stargard PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpiszą dziś umowę za blisko 400 mln zł netto na modernizację trasy między
PRZECZYTAJPrzewozy Regionalne wpłaciły jedynie 13,9 mln zł, co stanowi ok. 30% miesięcznej należności. Prawie 400 mln zł obecnego zadłużenia to dla PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.: niemal trzykrotna wartość kosztów [...] że strata tego przedsiębiorstwa w 2010 roku wyniesie 115 mln zł. Pamiętając jednocześnie o prawie 400 mln zł zadłużenia wobec nas oraz innych zobowiązaniach tego przewoźnika, mamy uzasadnione wątpliwości
PRZECZYTAJwydłużony w kierunku przejścia podziemnego i skrócony od strony nastawni (zachowana zostanie jego długość 400 m). Wykonany zostanie chodnik prowadzący do peronu od ul. Grunwaldzkiej i Spacerowej. Takie rozwiązanie
PRZECZYTAJ