Wyniki wyszukiwania
budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech
PRZECZYTAJna stacjach i przystankach oraz możliwość szybszej jazdy pociągów. Po zakończeniu prac wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 90 km/h do 120 km/h. Na przystankach: Warszawa Ursus, Pruszków, Piastów
PRZECZYTAJbezpieczeństwo ruchu i pozwoli zwiększyć ilość kursujących pociągów. Nowe tory pozwolą na jazdę z prędkością do 120 km/godz. Most zapewni najkrótsze połączenie kolejowe z Wrocławia do Lipska i Berlina. Po
PRZECZYTAJniemal na całym 67 km odcinku „Kościerskiego korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skraca czas jazdy o ok. 20 minut. Poza poprawą stanu technicznego linii i zwiększeniem
PRZECZYTAJŁódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy
11.06.2014
trzema nowymi przystankami, po której pojadą pociągi obsługujące aglomerację łódzką. Maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100 km/h, a przejazd całego odcinka zajmie ok. 15 minut. Prace realizowane na
PRZECZYTAJkategoria, elektryfikacja, liczba torów, szerokość torów, zarządca linii, klasy linii oraz maksymalne prędkości na linii. Znajduje się tu także warstwa prezentująca linie o znaczeniu państwowym. Serwis MILK
PRZECZYTAJzmodernizowanych zostanie 30 mostów, 5 wiaduktów i 15 przepustów. Rewitalizacja pozwoli na przywrócenie prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 100 km/h dla pociągów towarowych. W ramach projektu rew
PRZECZYTAJW wakacje na Hel dojedziemy pociągiem
20.06.2013
nie utrudniać kolejowego ruchu turystycznego. Przejezdność linii kolejowej na Hel z dotychczasową prędkością eksploatacyjną na poziomie 80 km/h będzie zapewniona od północy 20 czerwca do 2 września. Pierwszy
PRZECZYTAJprojektu przyniosła pierwsze korzyści w grudniu 2012 roku gdy na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk prędkość pociągów wzrosła z 80 km/h do 100 km/h. Choć łącznica to główny punkt modernizacji, inwestycja PKP
PRZECZYTAJkolejowym (LCS) Gdańsk Port Północy. Po zakończeniu inwestycji pociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km na godzinę, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Inwestycja w znaczący sposób
PRZECZYTAJ