Wyniki wyszukiwania
tury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny” wynosi 62 mln zł brutto.
PRZECZYTAJmin., czyli nawet 40 min. mniej niż przed rozpoczęciem modernizacji. Inwestycja o wartości ok. 500 mln zł odbywa się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 354 Poznań Główny POD – Chodzież –
PRZECZYTAJWartość prac, współfinansowanych przez instrument Unii Europejskiej „Łącząc Europę”, to ponad 290 mln zł. Zakończenie inwestycji zaplanowano w IV kwartale 2020 r.
PRZECZYTAJ153, 199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki-Stare Koźle" to ponad 192 mln zł. Zakończenie prac współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym. Obecnie firma realizuje największy w jej historii – sięgający ok. 100 mln zł program nakładów inwestycyjnych – zakup maszyn najnowszej generacji celem osiągnięcia standardów
PRZECZYTAJGłówny. To efekt zrealizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji, która warta blisko 200 mln zł, dla pasażerów będzie oznaczać także możliwości korzystania z nowych i wygodnych peronów na 9 stacjach
PRZECZYTAJowych. Pociągi pojadą szybciej - prędkość wzrośnie ze 120 do 160 km/h. Wartość zadania wynosi 380 mln zł. Finansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie wszystkich prac planowane
PRZECZYTAJwięcej ładunków przewożonych koleją odciąży drogi i zwiększy bezpieczeństwo. Inwestycja, o wartości 70 mln zł netto, współfinansowana z instrumentu finansowego CEF – „Łącząc Europę”, została zrealizowana przez
PRZECZYTAJ„Rewitalizacja linii kolejowej nr 405 odcinek granica województwa – Słupsk – Ustka” o wartości 165 mln zł netto jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego. Dotacja
PRZECZYTAJGłównym efektem inwestycji będzie usprawnienie ruchu kolejowego na stacji Ścinawka Średnia, na której odprawiane są składy towarowe wywożące kruszywo z pobliskich kopalń. W ramach zawartej dziś umowy,
PRZECZYTAJ