• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ramach. Rezultatów: 3666, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/az-osiem-konsorcjow-ubiega-sie-o-kontrakt-na-modernizacje-odcinka-linii-e-65-warszawa-gdynia-w-okolicach-dzialdowa-1385

Aż osiem konsorcjów ubiega się o kontrakt na modernizację odcinka linii E-65 Warszawa - Gdynia w okolicach Działdowa

29.07.2011

od drogi Działdowo – Iłowo do miejscowości Narzym, przejście pod torami w miejscowości Narzym. W ramach tego zadania zgłosiły się następujące firmy: Konsorcjum: Mostostal Białystok Sp. z o.o., VAHOSTAV-SK [...] rzecznik@plk-sa.pl Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, projekt POIiŚ 7.1 - 41 „Modernizacja Linii Kolejowej E-65/C-E65

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-na-trasie-z-gdyni-do-koscierzyny-2507

Szybciej na trasie z Gdyni do Kościerzyny

07.07.2014

W maju zakończyły się roboty torowe w ramach inwestycji. Oznacza to, że niemal na całym 67 km odcinku „Kościerskiego korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skraca [...] podróżują po zmodernizowanych torach, mostach i wiaduktach. Obecnie kontynuowane są prace wykończeniowe w ramach rewitalizacji „Kościerskiego korytarza kolejowego”. Na początku czerwca zakończono roboty na jednym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-widzew-pierwszy-nowy-peron-gotowy-2450

Łódź Widzew: pierwszy nowy peron gotowy

11.06.2014

niepełnosprawnych czy np. rodziców z dziećmi w wózkach. Ze Zgierza do Łodzi Widzewa w 15 minut W ramach inwestycji powstaje również lokalne centrum sterowania czyli skomputeryzowana nastawnia, która usprawni [...] a przejazd całego odcinka zajmie ok. 15 minut. Prace realizowane na zlecenie PLK są prowadzone w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-z-koluszek-do-czestochowy-2035

160 km nowych torów z Koluszek do Częstochowy

03.10.2013

przywrócenie prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 100 km/h dla pociągów towarowych. W ramach projektu rewitalizacji trasy Koluszki – Częstochowa PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeprowadzą [...] Unii Europejskiej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-zielonej-gory-szybko-jak-nigdy-dotad-1-1953

Koleją do Zielonej Góry szybko jak nigdy dotąd

05.06.2013

jazdy. Wydłużało to nie tylko czas przejazdu, ale i generowało dodatkowe koszty dla przewoźników. W ramach prac powstał nowy tor o długości ponad 2 km wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz wybudowano dwa [...] wynosi ponad 70 mln zł. Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 wyniosło 35,7 mln zł. Informacje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-zgierz-widzew-gotowa-za-szesc-miesiecy-2279

Trasa Zgierz – Widzew gotowa za sześć miesięcy

05.03.2014

września 2014. Od połowy roku gotowy będzie również pierwszy nowy peron na stacji Łódź Widzew, gdzie w ramach budowy połączenia do nowego dworca Łódź Fabryczna prowadzone są obecnie intensywne prace modernizacyjne [...] Widzew uzupełnia zakończoną w grudniu 2013 roku roku inwestycję PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w ramach której zbudowano bądź przebudowano 24 perony na 14 przystankach: Łódź Radogoszcz Zachód, Łódź Pabianicka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-na-nysie-luzyckiej-1913

Szybciej przez kolejowy most na Nysie Łużyckiej

18.04.2013

prawnie wiążącego tj. dokumentu z Federalnego Urzędu Kolejowego (EBA) w Dreźnie. Nowy most powstaje w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna - Horka: [...] emyśl na Ukrainę. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-rozbudowe-obszaru-lokalnego-centrum-sterowania-ruchem-kolejowym-772

Przetarg na rozbudowę obszaru Lokalnego Centrum Sterowania ruchem kolejowym

30.04.2010

Warszawę z Gdańskiem. Zakończenie zadania planowane jest na rok 2012. Zadanie jest realizowane w ramach projektu nr 7.1-1.2 „Modernizacja linii kolejowej E 65/ C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar [...] 721 92 07 „Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko” www.pois.gov.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przekazanie-do-eksploatacji-zmodernizowanej-stacji-zgorzelec-582

Przekazanie do eksploatacji zmodernizowanej stacji Zgorzelec

26.06.2009

na temat modernizacji linii E 30 na odcinkach Węgliniec - Zgorzelec i Węgliniec - Bielawa Dolna w ramach Projektu ISPA nr FS 2002/PL/16/P/PT/016 . Przedstawiono również wystawę ilustrująca przebudowę stacji [...] automatyki poprawiło się bezpieczeństwo i standard obsługi pojazdów w ruchu kolejowym i drogowym. W ramach prac znalazły się także demontaż i montaż 4 km toru oraz 10 rozjazdów. Wykonano odwodnienie stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mimo-zimy-wysokie-tempo-prac-2729

Rail Baltica – mimo zimy wysokie tempo prac

13.02.2015

powstaje nowy przystanek osobowy Warszawa Mokry Ług. Będzie dodatkowa para torów do stacji Wołomin. W ramach inwestycji 60 obiektów inżynieryjnych, takich jak mosty, przepusty i wiadukty kolejowe oraz przejścia [...] Zielonka-Tłuszcz(Sadowne)"współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...107108109110111112113114115116...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1111 do 1120 z 3666.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook