Wyniki wyszukiwania
punktem wydarzenia była symulacja zderzenia lokomotywy z osobowym vanem. Choć ta poruszała się z prędkością o wiele mniejszą niż zazwyczaj i nie miała doczepionych wagonów, to samochód znajdujący się na
PRZECZYTAJw związku z czym wdrożyliśmy specjalne procedury bezpieczeństwa - pociągi pokonywały przejazd z prędkością do 20 km/h, a o usterce urządzeń informowały specjalne żółte tablice ostrzegawcze. Oprócz tego
PRZECZYTAJw związku z czym przejazd pociągu pasażerskiego odbył się na sygnał zastępczy, z ograniczeniem prędkości do 20 km/h, zgodnie z przepisami prawa. Nieostrożne zachowanie kierowcy spowodowało zakłócenia w
PRZECZYTAJbezpieczeństwa ruchu kolejowego oraz drogowego, zgodnie z przepisami prawa, wprowadzono ograniczenie prędkości jazdy pociągów przez przejazd do 20 km/h. 99% wszystkich wypadków na przejazdach powodują kierowcy
PRZECZYTAJruch drogowy jest wstrzymany. W sytuacji, gdy pojawi się usterka, pociągi ograniczają prędkość. Do ograniczenia prędkości przed przejazdami zawsze zobowiązani są kierowcy. Niestety nie wszyscy stosują tę zasadę
PRZECZYTAJinwestycji ruch drogowy będzie odbywał się na wiaduktach, co umożliwi pociągom jazdę z większą prędkością. Całkowity koszt inwestycji to ponad 50 mln złotych. Odcinki, na których powstają wiadukty: Mława
PRZECZYTAJdostosowana do prędkości 100-120 km/h. Jednak z powodu pogarszającego się stanu technicznego wprowadzono na niej liczne ograniczenia prędkości. Linia obsługuje ruch pasażersko-towarowy. Średnia prędkość handlowa
PRZECZYTAJDrugi tor między Otwockiem a Pilawą
07.11.2019
świetlno-dźwiękową. Efektem prac na linii lubelskiej będzie skrócenie czasów podróży. Zwiększy się prędkości pociągów z 100 km/h do 160 km/h oraz wzrośnie przepustowości linii kolejowej. Pozwoli to przewoźnikom [...] pociągu między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do około 1h 30 min. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Powstanie 77 nowych peronów i 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych, które poprawią
PRZECZYTAJkolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem) i 120 km/h dla
PRZECZYTAJruchu pociągów. Jego wykorzystanie jest niezbędne do podnoszenia prędkości pociągów, bowiem maszynista, który prowadzi pociąg z prędkością przekraczającą 160 km/h ma ograniczoną możliwość bezbłędnego do [...] dopuszczalnej prędkości na danym odcinku czy o zajętości toru przez inne składy. Co ważne, w przypadku stwierdzenia odstępstw od założeń ruchowych (np. przekroczenia maksymalnej prędkości) system będzie
PRZECZYTAJ