• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1918, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-torun-bydgoszcz-na-polmetku-1999

Rewitalizacja trasy Toruń – Bydgoszcz na półmetku

27.08.2013

elementów linii kolejowej. To od niego między innymi zależy, czy pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością przewidzianą dla wybranego odcinka. O jego jakości decydują ostre krawędzie co powoduje jego wzajemne [...] Docelowo czas podróży między tymi dwoma miastami nie przekroczy 43 minut, a pociągi będą mogły rozwijać prędkość do 120 kilometrów na godzinę. Zakończenie wszystkich prac o wartości ponad 183 mln zł zaplanowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-torun-bydgoszcz-z-unijnym-dofinansowaniem-1836

Rewitalizacja trasy Toruń – Bydgoszcz z unijnym dofinansowaniem

30.01.2013

planowanym w kwietniu 2014 roku, pociągi pasażerskie na trasie między Toruniem i Bydgoszczą pojadą z prędkością do 120 km/h, a czas przejazdu między tymi miastami skróci się z 60 do 43 min. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-krok-ku-modernizacji-trasy-bydgoszcz-trojmiasto-10863

Kolejny krok ku modernizacji trasy Bydgoszcz – Trójmiasto

01.07.2025

zakończeniu wszystkich prac i pozyskaniu wymaganych pozwoleń najszybsze pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (obecnie do 120 km/h), a towarowe 120 km/h (obecnie do 80 km/h). Linią będą mogły jeździć

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komfortowe-przystanki-chmielniki-bydgoskie-i-rynkowo-wiadukt-na-weglowce-3874

Komfortowe przystanki Chmielniki Bydgoskie i Rynkowo Wiadukt na Węglówce

16.08.2018

wszystkich prac planowane jest do końca 2018 r. Prace na remontowanych szlakach pozwolą na jazdę z prędkością do 160 km/h dla składów osobowych i 120 km/h dla towarowych. Wartość robót prowadzonych w województwie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-podroze-przez-historyczny-most-nad-bugiem-3551

Szybsze podróże przez historyczny most nad Bugiem

29.11.2017

Bugiem w miejscowości Mierzwice-Kolonia to możliwość skrócenia czas przejazdu pociągów. Poprawi się prędkość i płynność jazdy, co przełoży się na sprawne prowadzenie pociągów pasażerskich i towarowych na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-miliard-zlotych-ze-srodkow-budzetowych-plk-przeznaczy-na-inwestycje-2743

Ponad miliard złotych ze środków budżetowych PLK przeznaczy na inwestycje

02.03.2015

Dolna Odra. W efekcie możliwy będzie sprawniejszy przewóz osób i towarów, gdyż pociągi zwiększą prędkość z 30 lub 50 km/h i pojadą: pasażerskie 100 km/h a towarowe 80 km/h. Linia zyskuje najlepsze możliwe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wroci-do-lomzy-jest-przetarg-na-projekt-i-roboty-budowlane-9961

Kolej wróci do Łomży – jest przetarg na projekt i roboty budowlane

30.07.2024

wnioskodawcę w studium planistyczno-prognostycznym. Pociągi między Łomżą i Łapami pojadą z maksymalną prędkością 80-120 km/h, a średni czas przejazdu pociągu z Łomży do Białegostoku, po zakończeniu wszystkich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduja-nowy-most-nad-kanalem-zeranskim-w-nieporecie-7258

PLK budują nowy most nad Kanałem Żerańskim w Nieporęcie

27.07.2022

Nowa konstrukcja, będzie miała mniejszy wpływ na środowisko naturalne i pozwoli na zwiększenie prędkości pociągów pokonujących przeprawę. Most nad Kanałem Żerańskim zostanie wyremontowany za 13 mln zł [...] zakończeniu prac, w listopadzie 2022 r., pociągi pasażerskie będą mogły przejechać przez most z prędkością 100 km/h (obecnie 40 km/h), a towarowe 80 km/h. Do remontu mostu w Nieporęcie, PLK wykorzystują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduja-nowy-przystanek-w-slupsku-4178

PLK budują nowy przystanek w Słupsku

08.04.2019

obiektach inżynieryjnych oraz nawierzchni torowej. Efektem prac będą szybsze przejazdy pociągów z prędkością do 100 km/h. O około 12 minut skróci się czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem. Mieszkańcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduja-komfortowe-perony-i-lepsze-polaczenia-w-zaglebiu-dabrowskim-3799

PLK budują komfortowe perony i lepsze połączenia w Zagłębiu Dąbrowskim

27.06.2018

składy pasażerskie pojadą do 120 km/h, a towarowe do 100 km/h (obecnie 70 km/h). Podniesienie prędkości w ruchu kolejowym zapewni wymiana torów oraz 14 rozjazdów, które będą wyposażone w urządzenia e

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...105106107108109110111112113114...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1091 do 1100 z 1918.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook