• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2359, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-koluszek-do-czestochowy-plk-zakonczyla-rewitalizacje-linii-2891

Krótsza podróż z Koluszek do Częstochowy. PLK zakończyła rewitalizację linii

24.09.2015

przez Częstochowę, Piotrków, Koluszki, wyniesie około 3 h i 30 min. Wartość projektu ponad 615 mln zł. 389,4 mln zł ze środków Unii Europejskiej. Modernizacja na trasie Koluszki – Częstochowa objęła: 43 perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-nieco-ponad-dwie-godziny-koleja-z-warszawy-do-czestochowy-2500

W nieco ponad dwie godziny koleją z Warszawy do Częstochowy

03.07.2014

technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie ponad 535 mln złotych netto, z czego ponad 416 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-godziny-krocej-koleja-z-koluszek-do-czestochowy-2392

Pół godziny krócej koleją z Koluszek do Częstochowy

13.05.2014

technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie ponad 535 mln złotych netto, z czego 416,2 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. Inwestycja w liczbach:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-koluszek-do-czestochowy-2306

Szybciej koleją z Koluszek do Częstochowy

18.03.2014

technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie ponad 535 mln złotych netto, z czego 416,2 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-odnowionego-przystanku-wolborka-wygodniejsze-podroze-do-lodzi-i-czestochowy-7204

Z odnowionego przystanku Wolbórka wygodniejsze podróże do Łodzi i Częstochowy

04.07.2022

osób niewidomych i niedowidzących są ścieżki naprowadzające. Wartość prac w Wolbórce wyniosła ok. 4 mln zł. Wygodny dostęp do pociągów z nowych peronów, to efekt realizacji projektu pn. „Poprawa stanu t [...] pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013”. Wartość zadania wynosi ok. 100 mln zł przy współfinansowaniu z Unii Europejskiej – Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Efekty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-jezdza-krakowskim-mostem-miedzy-czestochowa-a-opolem-7638

Pociągi jeżdżą „krakowskim” mostem między Częstochową a Opolem

27.10.2022

przęsło z krakowskiego mostu. Na obiekcie zamontowano nowe tory. Wartość prac na obu mostach to ok.10,3 mln zł ze środków budżetowych. 12 przęseł z mostu w Krakowie ułatwia przewozy w kraju Obiekty z kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-rozjazdy-zwieksza-mozliwosci-kolei-na-linii-z-kielc-do-czestochowy-9273

Nowe rozjazdy zwiększą możliwości kolei na linii z Kielc do Częstochowy

18.01.2024

i niezbędnej infrastruktury podziemnej w postaci kabli i światłowodów. Inwestycja za przeszło 12,5 mln zł netto pozwoli na poprawę funkcjonalności stacji Kielce Herbskie. Poprzez kompleksową wymianę i zabudowę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czestochowskie-stacje-wygodniejsze-dla-podroznych-3120

Częstochowskie stacje wygodniejsze dla podróżnych

19.07.2016

wizualne ułatwia orientację na stacji. Szacunkowy koszt robót na stacji Częstochowa Osobowa to ok. 5 mln zł. Stacja Częstochowa Stradom „wróciła” na mapę kolejową Polski w grudniu 2014 r. Dobre połączenie [...] sprawdzianem obiektu będzie wizyta uczestników ŚDM. Koszt prac na stacji Częstochowa Stradom to ok. 6,4 mln zł. Prace zakończa się we wrześniu. Przed ŚDM, zarządca infrastruktury poprawił obsługę pasażerów m

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-w-czestochowie-rakow-i-korwinowie-4358

Podróżni korzystają z nowych peronów w Częstochowie Raków i Korwinowie

11.09.2019

prędkość wzrośnie ze 120 do 160 km/h. Wartość modernizacji odcinka od Zawiercia do Częstochowy wynosi 380 mln zł. Finansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakończenie wszystkich prac planowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/najczesciej-spotykane-rodzaje-mostow-i-wiaduktow-kolejowych-4485

Najczęściej spotykane rodzaje mostów i wiaduktów kolejowych

153, 199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki-Stare Koźle" to ponad 192 mln zł. Zakończenie prac współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...105106107108109110111112113114...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1091 do 1100 z 2359.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook