• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowelizacja-rozporzadzenia-cicha-rewolucja-na-kolei-10659

Nowelizacja rozporządzenia - cicha rewolucja na kolei

18.04.2025

ograniczeń prędkości manewrowych z towarami niebezpiecznymi, podwyższenie prędkości jazdy bez znajomości szlaku z 40 do 60 km/h dla pociągów pasażerskich w sytuacjach nadzwyczajnych, podwyższenie prędkości z 20 [...] „Stój” oraz w przypadku wyprawienia pociągu na sygnał zastępczy (Sz) na szlak z blokadą samoczynną prędkość 40 km/h przy wyprawieniu pociągu na szlak na sygnał zastępczy (Sz) w będzie obowiązywać „do końca [...] (nie tylko kierownika pociągu, jak obecnie), zniesienie nakazu oględzin technicznych pociągów z prędkością powyżej 120 km/h na stacjach zwrotnych, umożliwienie możliwości stosowania na semaforach (faku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-swinoujscie-739

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście

31.03.2010

II półrocze 2010 r., ma na celu podniesienie prędkości rozkładowej, likwidację ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Inwestycja realizowana jest z budżetu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-przetarg-na-modernizacje-linii-kolejowej-szczecin-dabie-swinoujscie-863

Kolejny przetarg na modernizację linii kolejowej Szczecin Dąbie - Świnoujście

20.08.2010

2 mln PLN zostanie zlikwidowane ograniczenie prędkości i przystosowany kolejny odcinek linii do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich (obecna prędkość w tym miejscu to 60 km/h). Inwestycja będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centralna-magistrala-kolejowa-prace-modernizacyjne-1859

Centralna Magistrala Kolejowa - prace modernizacyjne

27.02.2013

pociągom na osiągnięcie prędkości wyższej niż 160km/h. Prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prace na Centralnej Magistrali Kolejowej pozwolą pierwszym pociągom osiągnąć prędkość 200km/h. Osiągnięcie [...] trwały dłużej. Głównym celem robót na Centralnej Magistrali Kolejowej jest podniesienie maksymalnej prędkości pociągów do 200km/h. By osiągnąć ten cel PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prowadzą prace w kilku [...] budowa kolejnych czterech wiaduktów. Budowa dwupoziomowych skrzyżowań pozwoli wprowadzić wyższą prędkość maksymalną dla pociągów i podwyższy bezpieczeństwo ruchu kolejowego i drogowego. Sieć trakcyjna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-przyspieszenie-w-wielkopolsce-1988

Kolejowe przyśpieszenie w Wielkopolsce

26.07.2013

na 3 przejazdach. Pozwoliło to zlikwidować ograniczenia prędkości i przywrócić parametry techniczne linii, umożliwiające jazdę pociągów z prędkością do 120 km/h. Prace finansowane były z dotacji budżetowej [...] Poznań Główny odbędzie się przejazd testowy pociągu „Elf” Kolei Wielkopolskich z prędkością 150 km/h. Z taką prędkością pociągi będą kursowały na tej trasie od 15 grudnia 2013 r., z chwilą wejścia w życie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-testowaly-jazde-200-km-h-na-trasie-warszawa-gdansk-4515

PLK testowały jazdę 200 km/h na trasie Warszawa – Gdańsk

15.01.2020

balis, które na bieżąco będą weryfikowały lokalizację i prędkość pociągów. Dokładnie będzie wiadomo, gdzie znajduje się pociąg. Wyższa prędkość nie jest jedynym efektem budowy systemu ERTMS/ETCS poziomu [...] stycznia na trasie Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny – Warszawa Wschodnia potwierdził, że jazda z prędkością 200 km/h jest możliwa, bezpieczna i komfortowa. Oznacza to, że podróż nad polskie morze na trasie [...] właściwe działanie urządzeń systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz pracę składu podczas rozwijania wyższych prędkości. W przejeździe uczestniczył Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury. Przejazd

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-na-cmk-ostatni-etap-modernizacji-stacji-idzikowice-4449

Nowe tory na CMK – ostatni etap modernizacji stacji Idzikowice

26.11.2019

h certyfikatów, pociągi pojadą w 2020 r. z prędkością 160 km/h (przed pracami V=120 km/h). Docelowo przez stację pociągi będą mogły przejeżdżać z prędkością do 250 km/h. Prace na stacji technicznej w [...] Drzewica. Po Centralnej Magistrali Kolejowej z prędkością ponad 200 km/h Inwestycje PLK na Centralnej Magistrali Kolejowej dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h. Zwiększają także poziom bezp [...] pociągów i płynną zmianę toru. Nowe rozjazdy mają techniczne parametry do przejazdu pociągów z prędkością do 250 km/h. Urządzenia wyposażono w system elektrycznego ogrzewania (EOR), który chroni przed

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-y-na-torach-efekty-na-horyzoncie-10806

PUN-y na torach, efekty na horyzoncie!

16.06.2025

Piwniczna, pociągi będą poruszać się od czerwca z prędkością maksymalną 90 km/h. Po zakończeniu prac związanych z modernizacją systemu srk, od grudnia br. prędkość maksymalna na przeważającej części odcinka Stary [...] modernizowanej wcześniej stacji Zwardoń, prędkość zwiększy się z 50 km/h do 70-80 km/h, z krótkimi fragmentami, na których pociągi będą mogły poruszać się z prędkością 90-100 km/h. Osiągnięcie tych parametrów [...] celu dostosowania jej do prędkości do 160 km/h. Kompleksowa realizacja obu etapów rewitalizacji pozwoli na znaczące zwiększenie parametrów eksploatacyjnych linii i uzyskanie prędkości do 160 km/h na ok. 44

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-szczecin-dabie-swinoujscie-podpisanie-umowy-948

Modernizacja linii Szczecin Dąbie-Świnoujście - podpisanie umowy

21.09.2010

Efektem naszych działań będzie likwidacja ograniczeń prędkości i przystosowanie odcinka linii do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich (obecnie prędkość w tym miejscu wynosi 60 km/h). Koszt modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-w-debacie-o-kdp-1414

PLK w debacie o KDP

31.08.2011

Pierwsza część debaty przedstawiła światowe trendy w kolejach dużych prędkości oraz koleje dużych prędkości w Hiszpanii i japoński system Shinkansen. Omówione zostały zagadnienia finansowania projektów [...] Andrzej Massel, wiceminister infrastruktury, Marek Pawlik, wiceprezes zarządu PLK. - Koleje Dużych Prędkości są dominującym trendem na świecie. W Polsce mają szansę być istotnym uzupełnieniem istniejącej sieci [...] a partnerami PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i PKP Intercity. Zobacz prezentację "Kolej Dużych Prędkości w Polsce" Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...6789101112131415...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 101 do 110 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook