Wyniki wyszukiwania
przebudowywanej konstrukcji dotychczasowego peronu wykonawca układa nawierzchnię. Kolejno będą montowane segmenty wiaty. Do peronu dojdziemy wygodnie nową pochylnią od strony ul. Lutyckiej i Kościuszki
PRZECZYTAJWykonawca zdemontował stare, wyeksploatowane konstrukcje. Już z wykorzystaniem podciągów sieciowych montowany jest osprzęt i wywieszane nowe przewody. Prace realizowane są przy utrzymanym ruchu pociągów po
PRZECZYTAJchodników i ścieżek rowerowych. Wykonawca przebudował część kolizji z infrastrukturą podziemną. Obecnie montuje ściany szczelne, które zabezpieczą wykop podczas wybierania ziemi pod przyszły tunel drogowy. Wartość
PRZECZYTAJŁącznie na stacji Olsztyn Główny jest już ok. 4 km nowych torów i podkładów oraz 20 rozjazdów. Montowane są kolejne słupy i bramki na których rozwieszana jest sieć trakcyjna. Położono już półtora kilometra
PRZECZYTAJtorami dla pociągów aglomeracyjnych. Po pierwszej z nich już jeżdżą pociągi. Druga jest w budowie. Montowane są przęsła nad rzeką i ul. Zabłocie. Przęsło nad ul. Podgórską powstanie po przeniesieniu pod ziemię
PRZECZYTAJprowadzone są prace wykończeniowe. W obrębie stacji układane są nowe tory i elementy sieci trakcyjnej. Montowane są nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Ten docelowo będzie prowadzony z lokalnego centrum
PRZECZYTAJwymieniono wyeksploatowane elementy, na środkowym, kratowym przęśle, zabudowano konstrukcję, na której montowany będzie tor oraz wykonano zabezpieczenie antykorozyjne stalowej części obiektu. Ponad 100-letnie
PRZECZYTAJoraz szyby windowe. W następnym etapie na kładkach ułożona zostanie nawierzchnia antypoślizgowa i montowane będą windy. Kładki na stacjach w Głownie i Strykowie zwiększą dostępność do pociągów kursujących
PRZECZYTAJ„elki”. Widoczna jest już jedna krawędź nowego peronu. Budowane są fundamenty pod nową kładkę. Montowane są filary, które będą oparciem dla przejścia oraz schodów na peron. Na miejscu wykorzystywany jest
PRZECZYTAJNa skrzyżowaniu w Zbąszyniu przebudowany będzie także chodnik dla pieszych. Na przejazdach są montowane urządzenia zabezpieczające m.in. sygnalizacja świetlna, która ostrzega kierowców, pieszych i rowerzystów
PRZECZYTAJ