Wyniki wyszukiwania
zdemontowała 10 kilometrów starego toru między stacjami Zamość Szopinek a Hrubieszowem i w jego miejscu ułożyła nowe podkłady i szyny. Do końca tygodnia PUN wykona prace na ostatnim 2,5-kilometrowym odcinku
PRZECZYTAJZajęcia teoretyczne realizowane były w formie wideokonferencji, natomiast praktyczne – indywidualnie w miejscu zatrudnienia pracownika. Pozwalało to na konieczne w czasie pandemii ograniczenie do minimum prz
PRZECZYTAJsieć trakcyjna, infrastruktura energetyczna i teletechniczna oraz dwa nowe przepusty kolejowe. W miejscu połączenia łącznicy z linią Skawina – Żywiec wykonana również rozbudowa mostu kolejowego. W czerwcu
PRZECZYTAJlinią Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki (lk447) i Warszawa Zachodnia – Katowice (lk1). Na miejscu pracuje palownica, która przygotowuje pale fundamentowe, na których usadowiony będzie wiadukt. W
PRZECZYTAJmontażu nowych torów i rozjazdów. Zamontowano nowe bramki podtrzymujące sieć trakcyjną. Prace w tym miejscu zwiększą możliwości prowadzenia ruchu pociągów i poprawią obsługę nowego przystanku Olsztyn Śródmieście
PRZECZYTAJwysiadanie z pociągów. Jest już nowa nawierzchnia, oznakowanie i tablice z rozkładem jazdy. Prace w tym miejscu będą kontynuowane do jesieni – wykonawca zainstaluje wiatę chroniącą przed opadami, ekologiczne
PRZECZYTAJkomunikacyjnego. Informacje o połączenia do Zakopanego dostępne są na stronach przewoźników. Na miejscu od 25 czerwca do końca sierpnia do dyspozycji pasażerów będą informatorzy mobilni. Po przebudowie
PRZECZYTAJWarszawa Włochy. Będzie jeden tor na górze i jeden na dole. Trzeci – stalowy wiadukt znajduje się w miejscu, gdzie górą krzyżują się tory z przystanku Warszawa Al. Jerozolimskie oraz Warszawa Włochy na dole
PRZECZYTAJkonstrukcji, która wraz z postępem prac będzie nasuwana w kierunku drugiego brzegu. Dotychczas na miejscu wykorzystano już około 1 000 ton stali. Jeden gotowy most będzie ważył 1 400 ton. Równolegle trwają [...] prac pozostawiono podpory starego mostu, które są wykorzystywane przy nasuwaniu konstrukcji. Na miejscu pracuje prawie 50 osób. Nowa przeprawa na Narwi będzie miała konstrukcję kratownicową, złożoną z
PRZECZYTAJw sygnalizację świetlną lub znaki drogowe. Maszynista, który zobaczy osobę wchodzącą na tory w miejscu niedozwolonym, nie jest w stanie zatrzymać pojazdu szynowego, ominąć jej ani skręcić. Droga hamowania
PRZECZYTAJ