Wyniki wyszukiwania
możliwość zaangażowania się wielu instytucji doradczych w opracowywane studium. Ponadto zaznaczył, że prowadzenie linii dużych prędkości nie podlega dyskusji, natomiast należy rozważyć, który wariant przebiegu
PRZECZYTAJWykonawca usunął już tor i konstrukcje sieci trakcyjnej. Zabezpieczony jest nasyp kolejowy. Prace prowadzone są jednocześnie z robotami na stacji. Całkowita przebudowa wiaduktu, umożliwi poszerzenie jezdni
PRZECZYTAJj, które będzie szersze i wyższe. Gotowych jest 6 z 10 segmentów tunelu. Z przejścia na perony prowadzić będą windy i schody ruchome, co ułatwi dostęp osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się
PRZECZYTAJwejścia dla pracowników, gości i interesantów od ul. Targowej oraz od ul. Wileńskiej. Do obu wejść prowadzą schody. Przy schodach brak jest podjazdów i platform dla wózków. 6. Aktualnie wejścia do budynku
PRZECZYTAJurządzeniom sterowania. Ruch pociągów prowadzony jest z nowych lokalnych centrów sterowania. Komputerowe systemy wspierają kolejarzy w sprawnym i bezpiecznym prowadzeniu ruchu. Modernizacja linii ograniczyła [...] nawierzchnia o zróżnicowanej strukturze. Kładkę nad torami zastąpiło przejście podziemne, które prowadzi na perony i służy mieszkańcom do bezpiecznego przejścia pod linią kolejową. – Efektywnie wykorzystujemy
PRZECZYTAJukładu torów od stacji Wawer do Otwocka, które będzie realizowane w kolejnym etapie. Prace będą prowadzone z zachowaniem ruchu pociągów. Cztery tory między Warszawą Wschodnią a Otwockiem umożliwią rozdzielenie
PRZECZYTAJkierunku woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego. Zwiększą się możliwości kolei – możliwe będzie prowadzenie większej liczby pociągów, sprawniejsze podróże od Kutna i Łowicza (z linii nr 15) w stronę Zduńskiej
PRZECZYTAJno budowę 177 i modernizację 178 przystanków. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach programu prowadzą działania już w trzech lokalizacjach - w Niemojkach, Szklarskiej Porębie Górnej i Pasłęku. Zgodnie
PRZECZYTAJ, w tym 3 wiaduktów i 8 przepustów na szlakach Tunel Charsznica i Charsznica –Wolbrom. Zadania prowadzone są w ramach projektu wartego prawie 300 mln zł „Prace na liniach kolejowych nr 62, 660 na odcinku
PRZECZYTAJlata 2021-2025”. Od dziś pasażerowie wsiadają do pociągów bezpieczniej i wygodniej. Konsekwentnie prowadzimy działania na rzecz likwidacji wykluczenia komunikacyjnego i poprawy dostępu do kolei, również dla
PRZECZYTAJ