Wyniki wyszukiwania
Wielkopolski, zapewnią prace specjalnych maszyn. Od Rawicza w stronę Czempinia regulację 70 km torów prowadzi tzw. podbijarka. Następnie do szlifowania szyn wykorzystywany jest pociąg Speno. To maszyna, która
PRZECZYTAJtramwajowej. Są już wykonane 2 przekopy w nasypie oraz nowe żelbetowe przyczółki. Dla bezpiecznego prowadzenia ruchu kolejowego zabudowano dwie konstrukcje odciążające. Inwestycja kolejowa jest realizowana
PRZECZYTAJNa Podlasiu podróżujemy z nowych peronów
05.03.2020
Nurzec, Borowiki. Ze względu na prace m.in. przy mostach ruch pociągów z Czeremchy do Siemiatycz prowadzony jest jednym torem. Po zakończeniu wszystkich prac na linii Hajnówka – Siemiatycze prędkość składów
PRZECZYTAJpoprawił sprawność i estetykę obiektu. Kończą się prace w nowej nastawni, z której kolejarze będą prowadzić ruch pociągów. Prace nie wpływają na rozkładowy przejazd pociągów. Wymaga to od wykonawców zachowania
PRZECZYTAJBliżej kariery na kolei
27.06.2020
Kielcach. W placówce powstała klasa o kierunku technik transportu kolejowego. Spółka na bieżąco prowadzi rozmowy ze szkołami, które chcą otwierać kierunki kolejowe, by dostosować się do wymogów rynku pracy
PRZECZYTAJ, w tym 3 wiaduktów i 8 przepustów na szlakach Tunel Charsznica i Charsznica –Wolbrom. Zadania prowadzone są w ramach projektu wartego prawie 300 mln zł „Prace na liniach kolejowych nr 62, 660 na odcinku
PRZECZYTAJHałas pod kontrolą PLK
07.12.2019
Laboratorium Akustyczne PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. prowadzi m. in. badania w zakresie pomiarów poziomu hałasu potrzebnych spółce, weryfikuje analizy akustyczne zlecone podmiotom zewnętrznym oraz
PRZECZYTAJkwietnia 2020 roku, wykonane zostaną roboty oraz testy systemu. Radom z lepszą komunikacją W ramach prowadzonej inwestycji między Warką a Radomiem, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudują 3 nowe przystanki
PRZECZYTAJwiedzę nt. zachowania na przejazdach kolejowo-drogowych. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. regularnie prowadzą działania na rzecz bezpieczeństwa. Od początku roku w ramach kampanii „Bezpieczny Przejazd – Szlaban
PRZECZYTAJurządzeń będą przesyłane do przewoźników, a dzięki tym informacjom, na bieżąco będą sprawniej prowadzone prace serwisowe, tak by w dalszej eksploatacji pantografy nie powodowały uszkodzeń sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJ