• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1187, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-rozklad-jazdy-pociagow-stan-na-14-grudnia-2015-r-godz-800-2956

Nowy rozkład jazdy pociągów – stan na 14 grudnia 2015 r. godz. 8.00

14.12.2015

Pendolino, np. z Warszawy do Gdańska najlepszy czas to 2h 37 min, czyli 21 minut krócej niż według starego rozkładu. Z Warszawy do Krakowa można dostać się już w 2h 15 min. Szybciej do stolicy mogą jeździć również [...] Pendolino np. z Warszawy do Gdańska najlepszy czas to 2h 37 min, czyli 21 minut krócej niż według starego rozkładu. Z Warszawy do Krakowa można dostać się już w 2h 15 min. Szybciej do stolicy mogą jeździć również [...] Pendolino np. z Warszawy do Gdańska najlepszy czas to 2h 37 min, czyli 21 minut krócej niż według starego rozkładu. Z Warszawy do Krakowa można dostać się już w 2h 15 min. Szybciej do stolicy pojadą również mieszkańcy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/e-59-skokowa-zmigrod-w-realizacji-519

E 59 Skokowa -Żmigród w realizacji

20.02.2009

na szlaku Skokowa -Żmigród. W pierwszej kolejności roboty objęły tor nr 2. Zdemontowano sieć trakcyjną oraz nawierzchnie toru nr 2. Obecnie wykonywane są m.in. roboty związane z podtorzem. Wykonawca zajmuje [...] zadania wykonana zostanie m.in. wymiana 16 km toru i podtorza, odwodnienie wymiana sieci trakcyjnej, przebudowa kilkunastu obiektów inżynieryjnych. Zmodernizowane będą 2 przejazdy kolejowo - drogowe. Przebudowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/zobacz-jak-budujemy-nowy-most-nad-notecia-na-linii-poznan-szczecin-5496

Zobacz, jak budujemy nowy most nad Notecią na linii Poznań - Szczecin

do Szczecina umożliwi zwiększenie prędkości pociągów na trasie do 160 km/h. Po uzyskaniu wymaganych pozwoleń podróż zajmie poniżej 2 godzin. Linia kolejowa zostanie przystosowana do przejazdu większej liczby

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozujemy-po-nowych-mostach-z-opola-do-kedzierzyna-kozla-5305

Podróżujemy po nowych mostach z Opola do Kędzierzyna - Koźla

13.01.2021

odcinku Kędzierzyn - Koźle – Opole Zachodnie” w zakresie linii nr 136 od km -0,206 do km 37,511 oraz linii nr 132 od km 94,281 do km 101,100. Wartość projektu wynosi 815,7 mln zł. Współfinansowanie ze środków [...] korzystają z nowych peronów na stacjach i przystankach. W Kędzierzynie - Koźlu gotowe są perony nr 2 i 3. Przygotowywane są perony nr 1 i 4. Wygodny dostęp do pociągów gwarantują także nowe perony m.in [...] oraz wiaty i ławki. Montowane jest nowe oświetlenie. Pociągi jadą po dwóch nowych torach na odcinku 25 km od Raszowej przez Zdzieszowice, Gogolin do stacji Przywory Opolskie. Wykonawca przebudowuje pozostałe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-szczecin-bedzie-kolejowy-bajpas-dla-sprawnych-podrozy-5237

Poznań – Szczecin - będzie kolejowy bajpas dla sprawnych podróży

17.12.2020

między Poznaniem a Szczecinem zajmie poniżej 2 godzin po zakończeniu modernizacji i uzyskaniu wymaganych pozwoleń - gdy pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Prace zwiększą przepustowość trasy, na którą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-trzebinie-wygodniej-dla-podroznych-bezpieczniej-dla-kierowcow-5228

Kolej zmienia Trzebinię - wygodniej dla podróżnych, bezpieczniej dla kierowców

15.12.2020

pociągiem z prędkością do 120 km/h zabiera mniej niż 60 minut. Czas przejazdu z Trzebini do Krakowa to nawet poniżej 30 min. W 2021 roku, po zwiększeniu prędkość pociągów do 160 km/h, ten czas jeszcze się skróci [...] lub wykonali od podstaw w sumie 53 obiekty inżynierskie, w tym 20 mostów. Inwestycja warta przeszło 2 mld zł współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-wiaduktu-kolo-inowroclawia-sprawniejszy-przejazd-pociagow-5162

Przebudowa wiaduktu koło Inowrocławia - sprawniejszy przejazd pociągów

17.11.2020

szybciej – do 100 km/h – pociągi towarowe (przed pracami 80 km/h), a to podnosi efektywność transportu towarów koleją. Z linii mogą również korzystać pociągi pasażerskie z prędkością 160 km/h (przed pracami [...] pracami 100 km/h). Wartość zadania to blisko 2,5 mln zł netto ze środków własnych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Roboty realizowano od kwietnia do końca października. Dzięki pracom PLK przewozy towarowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdynia-port-ukladane-sa-nowe-tory-zwiekszy-sie-przewoz-towarow-5147

Gdynia Port - układane są nowe tory, zwiększy się przewóz towarów

13.11.2020

się budowa nowych torów. Na dojazd do portu zostanie wykorzystane ponad 380 tys. podkładów oraz 230 km szyn Montowane są konstrukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Sprawny i bezpieczny ruch pociągów do i z [...] Dla bezpieczeństwa , w ramach poprawy kolejowego dostępu do portu w Gdyni, zmodernizowane zostaną 2 przejazdy kolejowo-drogowe w ciągu ul. Puckiej. Wymienione zostaną rogatki, sygnalizatory świetlne i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zacheca-do-podrozy-koleja-nowe-perony-miedzy-stargardem-a-szczecinem-5074

Zachęcą do podróży koleją - nowe perony między Stargardem a Szczecinem

16.10.2020

sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Między Poznaniem a Szczecinem (ok. 190 km) podróżni zyskają lepszy komfort obsługi na 32 stacjach i przystankach. Efektem prac, po uzyskaniu [...] pociągi pojadą między stolicami Wielkopolski i Pomorza Zachodniego nawet o około 50 minut krócej, poniżej 2 godzin. Poziom bezpieczeństwa zwiększa nowe urządzenia sterowania oraz lokalne centra terowania w Poznaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-zakonczony-nabor-wnioskow-4973

Kolej Plus - zakończony nabór wniosków

02.09.2020

więcej niż obecnie przewiduje Program Kolej Plus. Wnioski dotyczą linii kolejowych o długości ok. 2 tys. km. Propozycje złożono na nowe trasy, niewykorzystywane od lat lub tylko o ruchu towarowym. 71 wniosków [...] lubelskie i wielkopolskie (5), zachodniopomorskie (4), łódzkie, podlaskie, świętokrzyskie, pomorskie (2) oraz opolskie (1). – Inwestycje kolejowe w ramach Programu Kolej Plus skutecznie pomogą zwalczyć w

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...100101102103104105106107108109...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1041 do 1050 z 1187.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook