Wyniki wyszukiwania
modernizacji i przekształceń. Czy próby reform sektora kolejowego miały na to realny wpływ? W panelu „Kolej i biznes" dyskutowano o uwarunkowaniach zarządzania i inwestycjach w biznesie kolejowym. Na pytanie [...] , a także przejmowaniu przez samorządy infrastruktury kolejowej, m.in. linii i dworców w panelu „Kolej i samorząd" rozmawiali Krzysztof Jaroszyński, UTK, Barbara Kondrat, Deloitte Advisory, Marcin Krakowiak
PRZECZYTAJKDP na Kongresie
08.11.2011
KOLEJ DUŻYCH PRĘDKOŚCI NA KONGRESIE: Sukces kolei dużych prędkości w Polsce możliwy jest tylko z sukcesem modernizacji kolei konwencjonalnej - powiedział Marek Pawlik, wiceprezes PLK uczestnik kongresowej [...] kongresowej debaty Kolej Dużych Prędkości. W dyskusji uczestniczyli także: Nicolas Halamek, customer director, ALSTOM Transport, Zbigniew Jakubas, inwestor giełdowy, właściciel spółek Newag i Ferocco, Janusz [...] Wojciech Suchorzewski zauważył, że pojęcie KDP należy traktować w sposób szeroki, obejmujący także kolej o prędkości 200 km/h i bezwzględnie nie kosztem utrzymania dobrego stanu linii konwencjonalnych. Andrzej
PRZECZYTAJZbigniew Szafrański zwrócił uwagę, że kolej musi nadążać za nowoczesnymi technologiami. W innym przypadku trudno liczyć na zainteresowanie tą sferą działalności młodych kadr. Określenie kolei jako skansenu [...] Rozmawiano o regulatorze rynku kolejowego i roli jaką powinien pełnić. Tematem stała się: relacja kolej - UTK - Ministerstwo Infrastruktury. Starano się odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego nie ma wpływu polityków
PRZECZYTAJKongres Kolejowy rozpoczęty
07.11.2011
przez Kongres może sprawić, że kolej ma szansę być lepsza i bardziej spójna. W liście do uczestników Kongresu Prezydent RP podziękował za inicjatywę i stwierdził, że kolej nie może pozostawać poza polityką
PRZECZYTAJ– 14.30 – debata otwarcia scena-hala 1 Inwestycje PLK w debacie otwarcia "W debacie otwarcia Jaka kolej, taka gospodarka. Polska polityka transportowa a zrównoważony rozwój transportu europejskiego" minister [...] to wejście w obszar kolei dużej prędkości - stwierdził Andrzej Massel. 15:00 – 15:45 hala nr 1 O kolej dużych prędkości Program budowy kolei dużych prędkości w Polsce przedstawił uczestnikom TRAKO prezes
PRZECZYTAJForum Marketingowego, doceniło również PLK w kategorii III -innowacyjne działania promocyjne, projekt KolejTV - realizowane przez PKP PLK, PKP S.A., PKP Energetykę i PKP Intercity.Konkurs MediaKreator został [...] O kolei mówcie więcej - piszcie prawdziwie Ring słowny, rzecznicy prasowi kontra dziennikarze: "Kolej: jak nas widza, tak nas piszą" był wymianą poglądów na wizerunek kolei tworzony przez media. Ze strony [...] stosowanych obecnie w kraju i na kolejach europejskich. Prowadzimy rozmowy z firmami z 18 państw. Kolej nie zna granic, a polskie targi to drugie co do wielkości kolejowe targi w Europie" -mówi Marek Pawlik
PRZECZYTAJw Konkursie „Człowiek roku - przyjaciel kolei". 13.30 – 14.30 – debata otwarcia scena-hala 1 Jaka kolej taka gospodarka? Polska polityka transportowa, a zrównoważony rozwój transportu europejskiego. W debacie
PRZECZYTAJZ takim przeslaniem Zbigniew Szafrański, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A oraz Henryk Klimkiewicz, przewodniczący Zarządu Railway Business Forum wręczyli nominacje we wszystkich katego
PRZECZYTAJKolej Siłą Polskiej Gospodarki
03.10.2011
te pokazały jak istotnym elementem życia gospodarczego i strategii rozwojowej jest zmodernizowana kolej, oferująca sprawne połączenia z Trójmiastem i Warszawą. Uświadomiły też władzom samorządowym, że większa [...] utrudnieniach dla podróżnych związanych z prowadzonymi robotami. Kolejnym punktem programu cyklu „Kolej Siłą Polskiej Gospodarki” będzie konferencja w siedzibie PLK w dniu 5 października br. Zespół Euro
PRZECZYTAJTunelowej). Będzie mnóstwo atrakcji, zabaw i niespodzianek, a przede wszystkim jak co roku kolej, kolej, kolej... Zobacz szczegółowy program
PRZECZYTAJ