• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1918, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-i-tor-na-moscie-nad-narwia-postepuja-prace-na-linii-ostroleka-chorzele-7340

Nowe przystanki i tor na moście nad Narwią – postępują prace na linii Ostrołęka – Chorzele

24.08.2022

czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-most-kolejowy-nad-narwia-plk-przywracaja-polaczenie-ostroleka-chorzele-6657

Nowy most kolejowy nad Narwią – PLK przywracają połączenie Ostrołęka – Chorzele

03.02.2022

czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów [...] drogę osobom niewidomym i słabowidzącym. Po zakończeniu prac na linii pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h. W ramach inwestycji, poza mostem nad Narwią, przebudowanych zostanie także 19 mniejszych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-wygodne-polaczenie-z-mazur-na-mazowsze-przez-wielbark-i-chorzele-7981

Będzie wygodne połączenie z Mazur na Mazowsze przez Wielbark i Chorzele

13.02.2023

a na styku dróg z torami. Po realizacji zadania pociągi pokonają odcinek Wielbark – Chorzele z prędkością do 60 km/h, co zapewni sprawny i płynny przejazd w kierunku m.in. Ostrołęki lub Olsztyna czy Ełku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linie-ostroleka-chorzele-wroca-pociagi-jest-umowa-o-dofinansowanie-projektu-7856

Na linię Ostrołęka – Chorzele wrócą pociągi – jest umowa o dofinansowanie projektu

27.12.2022

czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-tor-i-przystanki-na-linii-ostroleka-chorzele-7673

Nowy tor i przystanki na linii Ostrołęka – Chorzele

07.11.2022

czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dostep-do-kolei-na-trasie-z-chojnic-do-koscierzyny-8917

Lepszy dostęp do kolei na trasie z Chojnic do Kościerzyny

17.10.2023

podniosło poziom bezpieczeństwa na styku dróg z torami. Pociągi pasażerskie mogą jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h, co pozwoliło skrócić czas podróży koleją z Chojnic do Kościerzyny o około 20 minut

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-na-wykonanie-rewitalizacji-infrastruktury-kolejowej-na-szlaku-chociw-laski-kozuby-1614

Otwarto oferty na wykonanie rewitalizacji infrastruktury kolejowej na szlaku Chociw Łaski – Kozuby

12.03.2012

Po rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut dla pociągów pasażerskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polskie-zamierzenia-i-chinskie-doswiadczenia-w-zakresie-kdp-1032

POLSKIE ZAMIERZENIA I CHIŃSKIE DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE KDP

18.11.2010

współpracy w zakresie kolei dużych prędkości z kolejami niemieckimi i czeskimi. Obecnie znajdujemy się na etapie sporządzania studium wykonalności dla kolei dużych prędkości w Polsce, a seminaria stanowią [...] ch doświadczenia z zakresu budowy kolei dużych prędkości. Chcemy czerpać z dorobku innych państw, w taki sposób, aby wybrać system kolei dużych prędkości najlepszy dla Polski – powiedział podczas otwarcia [...] informacje na temat genezy polskiego przedsięwzięcia, harmonogramu prac oraz integracji linii dużej prędkości z istniejącą siecią, szczególnie linią E 65. Prezes zaznaczył, że zadanie wymaga spojrzenia w przyszłość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wizyta-delegacji-z-chin-604

Wizyta delegacji z Chin

07.08.2009

przy realizacji przedsięwzięć związanych z modernizacją linii kolejowych oraz budową Kolei Dużych Prędkości. W czasie pobytu w naszym kraju delegacja chińska odbyła spotkania również z przedstawicielami PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przedstawiciele-ministerstwa-kolei-chin-oraz-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-na-trasie-kdp-1036

Przedstawiciele ministerstwa kolei Chin oraz PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na trasie KDP

19.11.2010

miejsce przebiegu linii kolei dużej prędkości. Wizyta chińskiej delegacji jest związana z organizowaną w Warszawie konferencją ”Chińskie technologie kolei dużych prędkości”. W pociągu z ministrem He Huawu [...] członek zarządu PKP PLK S.A. dyrektor ds. inwestycji i Jan Raczyński dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP PLK S.A. przedstawili Panu He Huawu, wiceministrowi i głównemu inżynierowi ministerstwa kolei [...] na łódzkim dworcu odpowiadali na pytania dziennikarzy m.in. dotyczące planów budowy linii dużej prędkości. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9899100101102103104105106107...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1021 do 1030 z 1918.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook