Wyniki wyszukiwania
czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJczerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów [...] drogę osobom niewidomym i słabowidzącym. Po zakończeniu prac na linii pociągi będą mogły jeździć z prędkością 120 km/h. W ramach inwestycji, poza mostem nad Narwią, przebudowanych zostanie także 19 mniejszych
PRZECZYTAJa na styku dróg z torami. Po realizacji zadania pociągi pokonają odcinek Wielbark – Chorzele z prędkością do 60 km/h, co zapewni sprawny i płynny przejazd w kierunku m.in. Ostrołęki lub Olsztyna czy Ełku
PRZECZYTAJczerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJczerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po zakończeniu modernizacji, linia będzie dostosowana do prędkości 120 km/h (80 km/h dla pociągów
PRZECZYTAJpodniosło poziom bezpieczeństwa na styku dróg z torami. Pociągi pasażerskie mogą jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h, co pozwoliło skrócić czas podróży koleją z Chojnic do Kościerzyny o około 20 minut
PRZECZYTAJPo rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut dla pociągów pasażerskich
PRZECZYTAJwspółpracy w zakresie kolei dużych prędkości z kolejami niemieckimi i czeskimi. Obecnie znajdujemy się na etapie sporządzania studium wykonalności dla kolei dużych prędkości w Polsce, a seminaria stanowią [...] ch doświadczenia z zakresu budowy kolei dużych prędkości. Chcemy czerpać z dorobku innych państw, w taki sposób, aby wybrać system kolei dużych prędkości najlepszy dla Polski – powiedział podczas otwarcia [...] informacje na temat genezy polskiego przedsięwzięcia, harmonogramu prac oraz integracji linii dużej prędkości z istniejącą siecią, szczególnie linią E 65. Prezes zaznaczył, że zadanie wymaga spojrzenia w przyszłość
PRZECZYTAJWizyta delegacji z Chin
07.08.2009
przy realizacji przedsięwzięć związanych z modernizacją linii kolejowych oraz budową Kolei Dużych Prędkości. W czasie pobytu w naszym kraju delegacja chińska odbyła spotkania również z przedstawicielami PKP
PRZECZYTAJmiejsce przebiegu linii kolei dużej prędkości. Wizyta chińskiej delegacji jest związana z organizowaną w Warszawie konferencją ”Chińskie technologie kolei dużych prędkości”. W pociągu z ministrem He Huawu [...] członek zarządu PKP PLK S.A. dyrektor ds. inwestycji i Jan Raczyński dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP PLK S.A. przedstawili Panu He Huawu, wiceministrowi i głównemu inżynierowi ministerstwa kolei [...] na łódzkim dworcu odpowiadali na pytania dziennikarzy m.in. dotyczące planów budowy linii dużej prędkości. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
PRZECZYTAJ