• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1876, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-tory-na-nowym-dworcu-lodz-fabryczna-2748

Pierwsze tory na nowym dworcu Łódź Fabryczna

10.03.2015

części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa

PRZECZYTAJ
/informacje/dworce/dworzec-lodz-fabryczna/o-dworcu

O Dworcu

autobusowy (WPA) jest czynny cała dobę. Przy stanowisku nr 12 znajduje się autobusowa informacja podróżnych, czynna w godzinach 06:00 - 22:00. Część autobusowa dworca (wraz z parkingiem podziemnym) należy [...] świeżo wyciskany sok. Informacje dla osób z ograniczoną mobilnością Dworzec został przystosowany dla podróżnych o ograniczonej zdolności ruchowej poprzez: Kasy biletowe z obniżeniem parapetów i okienek kasowych [...] System informacji nadawanych zarówno przez megafony, jak i na tablicach dynamicznej informacji podróżnych. Pomoc świadczoną przez ochronę dworca w postaci asysty w przemieszczaniu do i z pociągu. Słupki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-dworca-kolejowego-i-stacji-w-olkuszu-4249

Modernizacja dworca kolejowego i stacji w Olkuszu

03.06.2019

obiektów, dzięki którym będzie możliwa optymalizacja ruchu pasażerskiego i zwiększenie komfortu podróżnych nie tylko w dużych ośrodkach, lecz także w mniejszych miejscowościach – mówi Krzysztof Mamiński [...] torach. Korzystnie zmieni się również stacja Olkusz. Będzie nowoczesna i dostępna dla wszystkich podróżnych – wylicza Arnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielka-modernizacja-dworca-i-stacji-gdansk-glowny-4339

Wielka modernizacja dworca i stacji Gdańsk Główny

29.08.2019

usprawniony zostanie ruch podróżnych. Oprócz wyższego komfortu obsługi pasażerów, m.in. dzięki instalacji nowoczesnego systemu monitoringu, zwiększy się także poziom bezpieczeństwa podróżnych i innych użytkowników [...] Ich efekty są oczywiste, ale zawsze warto je przypominać: to przede wszystkim większy komfort podróżnych, ale i konkurencyjność gospodarki. Nowoczesna i rozbudowana infrastruktura transportowa to przecież [...] i rangi dworca, jak i wartości umowy, czyli 100 mln zł. PKP S.A. wychodzi naprzód oczekiwaniom podróżnych, dostosowując obiekt do ich aktualnych potrzeb. Nie zapominamy również o przeszłości – budynek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gliwice-wygodniej-dla-pasazerow-na-peronach-i-w-hali-dworca-3127

Gliwice: wygodniej dla pasażerów na peronach i w hali dworca

22.07.2016

Inwestycja w Gliwicach obejmuje modernizację budynku dworca i stacji. Dla podróżnych dostępne są już trzy zmodernizowane perony z antypoślizgową nawierzchnią. Zamontowane zostały gabloty informacyjne, [...] nowe oświetlenie, nagłośnienie oraz wyświetlacze z informacją dla podróżnych. W sierpniu zakończą się prace przy czwartym peronie. Dojście do peronów umożliwia tunel, łączący budynek dworca z peronami [...] ułatwiających do nich dojście tuneli. Zakończenie wszystkich prac i udostępnienie całego kompleksu podróżnym planowane jest na przełomie III i IV kwartału 2016 r., po odbiorach końcowych przez odpowiednie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-nowego-dworca-lodz-fabryczna-odjedzie-kazdy-pociag-3088

Z nowego dworca Łódź Fabryczna odjedzie każdy pociąg

06.06.2016

przewoźników, że kasy biletowe wraz z zapleczem zajmą ponad 420 m2. Dla jak najlepszej obsługi podróżnych przewidziano blisko 1600 m2 powierzchni komercyjnej. Klienci kolei znajdą tam m.in.: punkty ga

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-wiecej-podroznych-zadowolonych-z-uslug-grupy-pkp-rosnie-poziom-satysfakcji-pasazerow-ze-standardow-obslugi-w-pociagach-i-na-dworcach-3179

Coraz więcej podróżnych zadowolonych z usług Grupy PKP. Rośnie poziom satysfakcji pasażerów ze standardów obsługi w pociągach i na dworcach

14.09.2016

najistotniejszych obszarach obsługi pasażerów. Z komfortu przejazdu pociągiem zadowolonych jest 74% podróżnych, czyli o 13 punktów procentowych więcej niż w drugiej połowie ubiegłego roku. W przypadku oceny [...] Intercity. Nowoczesne i komfortowe pociągi - FLIRT3 i PesaDART są dostosowane do potrzeb różnych grup podróżnych, w tym osób o ograniczonej mobilności. Zasoby przewoźnika zostały powiększone także o 263 nowe [...] Linie Kolejowe S.A. priorytetowo traktują przygotowanie i utrzymanie jak najlepszej oferty dla podróżnych i zapewnienie wygodnej obsługi na stacjach i przystankach – mówi Prezes PKP Polskich Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworce-gotowe-na-przyjecie-pielgrzymow-3110

Dworce gotowe na przyjęcie pielgrzymów

05.07.2016

największych dworcach, w części związanej z obsługą podróżnych, znajdują się nie tylko kasy, automaty biletowe i urządzenia systemu informacji dla podróżnych, ale także m.in. centra obsługi klienta oraz punkty [...] techniczne oraz informacyjne. W kasach pracować będą dodatkowe załogi, a na dworcach wsparcie dla podróżnych zapewnią informatorzy. Liczba punktów sprzedaży będzie zwiększona, a w Krakowie wybrane kasy będą [...] potrzeby obsługi przewozów kolejowych w czasie ŚDM zapewniona zostanie kompleksowa informacja dla podróżnych. Pasażerom pomocą będą służyć mobilni informatorzy, w Krakowie wspierani przez wolontariuszy Komitetu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-lepsza-obsluga-na-stacji-w-zdunskiej-woli-plk-z-miastem-odnawiaja-dworzec-7500

Będzie lepsza obsługa na stacji w Zduńskiej Woli. PLK z miastem odnawiają dworzec

21.09.2022

zadaszenie na trasie do przejścia podziemnego, nowe jezdnie i chodniki. Prace nie wpływają na dostęp podróżnych do pociągów. Przebudowa dworca w Zduńskiej Woli jest realizowana w ramach projektu o wartości ok [...] pociągów kursujących między Łodzią i Łowiczem. Osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się, podróżnym z ciężkim bagażem, opiekunom z dziećmi w wózkach lepszy dostęp do pociągów zapewnią windy. Będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-dworzec-zwiekszy-komfort-obslugi-podroznych-na-stacji-w-zdunskiej-woli-9029

Nowy dworzec zwiększy komfort obsługi podróżnych na stacji w Zduńskiej Woli

23.11.2023

zadaszenie na trasie do przejścia podziemnego, nowe jezdnie i chodniki. Prace nie wpływają na dostęp podróżnych do pociągów. Przebudowa dworca w Zduńskiej Woli jest realizowana w ramach projektu o wartości ok [...] zintegrowanie stacji kolejowej z miastem. Osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się, podróżnym z ciężkim bagażem, opiekunom z dziećmi w wózkach lepszy dostęp do pociągów zapewniają windy. Nowy [...] ogowym na ul. Lutomierskiej powstaje nowy przystanek Pabianice Północne, który zapewni obsługę podróżnych w stronę Zduńskiej Woli, Łasku i Sieradza. Dwa perony jednokrawędziowe o długości 150 metrów wyposażone

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9899100101102103104105106107...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1021 do 1030 z 1876.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook