• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 20ć. Rezultatów: 1624, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-krok-ku-modernizacji-trasy-bydgoszcz-trojmiasto-10863

Kolejny krok ku modernizacji trasy Bydgoszcz – Trójmiasto

01.07.2025

się o dofinansowanie unijne ze środków Funduszy Europejskich na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027. Realizacja prac budowlanych na odcinku linii nr 201 między Maksymilianowem a Kościerzyną, w [...] jest do końca 2027 r. Na odcinku Gdańsk Osowa – Gdynia Główna roboty będą prowadzone w latach 2026-2031 (zakończenie całego projektu, w tym pozyskanie wymaganych pozwoleń, planowane jest do 2032 r.)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-towarowe-sprawniej-dojada-nadodrzanka-do-portow-w-szczecinie-i-swinoujsciu-10968

Pociągi towarowe sprawniej dojadą Nadodrzanką do portów w Szczecinie i Świnoujściu

04.08.2025

ch pociągów: między Wrocławiem a Zieloną Górą o 18 minut, między Zieloną Górą a Szczecinem o ponad 20, na całym odcinku Wrocław – Szczecin o 40 minut, a między Szczecinem a Świnoujściem o 10. Poprawa [...] przewozu ładunków. Wychodzimy tym samym naprzeciw oczekiwaniom zachodniopomorskich portów, które coraz częściej stawiają także na ekologiczny transport po torach - powiedział członek Zarządu i dyrektor

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2015

Aktualności 2015

Kryteria Wyboru spotyka się by kontynuować dialog Spotkanie 13 października 2015 r. zostało zwołane w celu omówienia nadesłanych uwag przez uczestników Forum Inwestycyjnego. Przedstawiciele Zamawiającego przyjęli [...] najbliższych postępowaniach, ale na pewno w kolejnym etapie PLK postara się to uporządkować zapisy w celu większej standaryzacji postępowań przetargowych. Ustalenia będą wdrażane jak zapewnili przedstawiciele [...] postępowań przetargowych i sukcesywnie poprawia warunki udziału w postępowaniu/kryteria wyboru ofert w celu zwiększenia stabilności rynku. Dodatkowo zgodnie z oczekiwaniami uczestników Forum PLK zabezpiecza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-podrozy-pociagiem-z-wroclawia-do-swidnicy-i-pod-sleze-5760

Bliżej podróży pociągiem z Wrocławia do Świdnicy i pod Ślężę

07.06.2021

Kobierzycach, wymagał więcej czasu na realizację projektu. Zakończenie prac przewidziano na koniec 2021 r. Przywracane połączenie (linia nr 285) z Wrocławia przez Sobótkę Zachodnią do Świdnicy liczy ok

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-cieszyn-dostepniejsza-dla-podroznych-postepuja-prace-na-liniach-5721

Stacja Cieszyn dostępniejsza dla podróżnych, postępują prace na liniach

21.05.2021

Głębce oraz 70-metrowy wiadukt kolejowy w Wiśle Dziechcince. Zakończenie prac planowane jest na koniec 2021 roku. Wartość projektu „Rewitalizacja linii kolejowych nr 694/157/190/191 Bronów – Bieniowiec – Skoczów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlaskie-klada-nowe-tory-na-liniach-szerokotorowych-przy-granicy-z-bialorusia-5294

Podlaskie – kładą nowe tory na liniach szerokotorowych przy granicy z Białorusią

05.01.2021

planowane jest na przyszły rok. Na linii kolejowej granica państwa – Zabłotczyzna zostało już wymienionych 20 km toru głównego, a nowe szyny, łączone w technologii bezstykowej, zapewniają mniejszy poziom hałasu [...] roboty elektroenergetyczne. Zakończenie zasadniczej części prac na tej linii planuje się na marzec 2021 r., natomiast ostateczne zakończenie projektu przewidywane jest w IV kwartale 2022 r. Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-stacja-elk-bardziej-dostepna-dla-podroznych-5190

Rail Baltica. Stacja Ełk bardziej dostępna dla podróżnych

02.12.2020

ulicą Suwalską. Przebudowany będzie most kolejowy nad rzeką Ełk. Inwestycja planowana jest na lata 2021-2023. Przebudowa stacji jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej z instrumentu Connecting Europe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-szybszej-kolei-z-olsztyna-do-dobrego-miasta-i-braniewa-5200

Bliżej szybszej kolei z Olsztyna do Dobrego Miasta i Braniewa

03.12.2020

dzięki czemu w efekcie przewiozą więcej ładunku. Planowana jest kompleksowa wymiana torów na ponad 20 km i rozjazdów – ważnych elementów odpowiadających za sprawny przejazd pociągów. Wyższy poziom bez [...] jest w formule „Projektuj i Buduj”. Podpisanie umów i realizacja inwestycji planowana jest na lata 2021-2022. Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsk

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-nowe-tory-dla-lepszego-dostepu-do-portow-w-szczecinie-i-swinoujsciu-5085

Kolejne nowe tory dla lepszego dostępu do portów w Szczecinie i Świnoujściu

22.10.2020

ie studium wykonalności, które jest krokiem do realizacji inwestycji w nowej perspektywie unijnej 2021-2027. Ogromna skala prac W ramach inwestycji w portach zmodernizowanych zostanie blisko 100 kilometrów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lublin-glowny-szybciej-i-wygodniej-do-pociagu-i-przez-stacje-5003

Lublin Główny: Szybciej i wygodniej do pociągu i przez stację

16.09.2020

oświetlenie i ławki. Ułożony zostanie tor. Równocześnie wykonawca doposaża peron nr 2 w wiatę. W marcu 2021 r. wszystkie perony na stacji Lublin Główny będą utrzymane w standardzie peronu nr 3. Będą dostosowane

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9899100101102103104105106107...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1021 do 1030 z 1624.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook