• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy linia kolejowa nr 245. Rezultatów: 2440, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-krotszych-podrozy-lacznica-czarnca-wloszczowa-polnoc-3922

Bliżej krótszych podróży łącznicą Czarnca – Włoszczowa Północ

19.09.2018

sterowania ruchem kolejowym i sieć trakcyjna. We wrześniu, po zakończeniu prac na liniinr 61, wykonawca rozpocznie roboty w rejonie stacji Włoszczowa Północ. Budowa ponad 3 km linii z Czarncy do stacji [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. sposób transportu umożliwia sprawny montaż i precyzyjne ułożenie w wyznaczonym miejscu. W ramach prac, na szlaku Włoszczowa – Czarnca – Żelisławice (linianr 61), wymieniane [...] w rozkładzie jazdy. Zakończenie wszystkich robót zaplanowano na 2019 r. Zadanie pn. „Budowa liniikolejowejnr 582 Czarnca – Włoszczowa Północ” jest realizowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-blizej-lepszych-podrozy-ze-stacji-jaworzno-szczakowa-4177

Coraz bliżej lepszych podróży ze stacji Jaworzno Szczakowa

07.04.2019

Na stacji Jaworzno Szczakowa podróżni korzystają z nowego peronu nr 3. Kończy się przebudowa peronu nr 2, który również został podwyższony, co znacznie ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Nowa wiata [...] ruchem kolejowym zostało wyposażone lokalne centrum sterowania(LCS) w rozbudowanej nastawni na stacji Jaworzno Szczakowa. Komputerowe urządzenia już zapewniają bezpieczne sterowanie ruchem kolejowym na odcinku [...] rozjazdy oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Prace swoim zakresem objęły także obiekty inżynieryjne. Obecnie wykonawca przebudowuje drugi tor na linii wraz całą infrastrukturą (jak sieć trakcyjna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-blizej-do-krotszych-podrozy-z-warszawy-do-radomia-3353

Coraz bliżej do krótszych podróży z Warszawy do Radomia

11.04.2017

inwestycji na liniikolejowejnr 8 między stacjami Warszawa Okęcie – Radom to łącznie około 1,8 mld zł. Liczby modernizacji Czachówek Płd. – Warka i Warka – Radom: • 63 km zmodernizowanej liniikolejowej • ok. [...] - Modernizacja liniikolejowej Warszawa – Radom jest przykładem, że inwestycje z Krajowego Programu Kolejowego coraz lepiej łączą Polskę. Ta inwestycja powinna była zostać zainicjowana już dawno temu. [...] urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz rozjazdów. Na odcinku między Czachówkiem Południowym a Warką wymienione zostaną tory, urządzenia sterowania ruchem i rozjazdy. Cała linia kilkukrotnie zwiększy swoją

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-poprawy-polaczen-kolejowych-na-trasie-padew-stalowa-wola-3473

Bliżej poprawy połączeń kolejowych na trasie Padew – Stalowa Wola

11.09.2017

Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej trzy linie kolejowe: nr 25 na odcinku Sandomierz – Padew Narodowa (linia jednotorowa), nr 74 na odcinku [...] Polska Wschodnia. - Modernizacja liniikolejowych we wschodniej Polsce stanowi jeden z ważnych celów PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. W Krajowym Programie Kolejowym na liście podstawowej jest dziewięć [...] odcinku Sobów – Stalowa Wola Rozwadów (linia dwutorowa) oraz nr 78 na odcinku Sandomierz – Grębów (linia jednotorowa), to łącznie ponad 66 km linii. Inwestycja jest planowana do realizacji w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-modernizacji-linii-warszawa-lublin-3182

Bliżej modernizacji linii Warszawa – Lublin

19.09.2016

modernizacji linii Warszawa – Lublin. Wartość umowy to 22 mln zł. Prace wykona firma Colas Polska. Dziś podpisano też umowę na przebudowę trzech linii na południe od Lublina (nr 69, nr 66, nr 68), które [...] oznacza, że PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują zgodnie z założonym planem prace na liniach objazdowych. To zapewni w przyszłym roku możliwość modernizacji trasy nr 7 Warszawa – Lublin – mówi Ireneusz [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Kontrakt na 51 km odcinek Łuków – Parczew przewiduje przebudowę torów, modernizację przejazdów kolejowo-drogowych oraz obiektów inżynieryjnych. Obecnie linia jest nieczynna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybkie-polaczenie-kolejowe-warszawa-wroclaw-coraz-blizej-2235

Szybkie połączenie kolejowe Warszawa – Wrocław coraz bliżej

13.02.2014

technicznego liniikolejowychnr 61 i 700 na odcinku Częstochowa - Fosowskie” jest planowane na przełomie 2014 i 2015 roku, wówczas będzie możliwe uruchomienie nowych, szybkich połączeń kolejowych. Dodatkowe [...] godzin, Koniecpola 45 min. zamiast ponad 1 godziny, Lublińca ok. 35 min. Działania PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. pozwolą na przywrócenie prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 70 km/h dla towarowych [...] odcinku w marcu i kwietniu 2014 roku. Mimo zimowej pory cały czas trwają roboty na przejazdach kolejowych oraz na mostach wiaduktach i przepustach – wykonywane są odwodnienia liniowe oraz roboty związane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mielec-wolnosci-blizej-mieszkancow-10851

Mielec Wolności bliżej mieszkańców

30.06.2025

Mielec Wolności jest kolejnym przystankiem wybudowanym na reaktywowanej po 12 latach liniikolejowejnr 25 na odcinku Dębica – Mielec – Padew. Nowy obiekt dołączył do dwóch istniejących od 2023 r. przystanków: [...] dróg i przekłada się na ochronę środowiska – powiedział Mieczysław Borowiec, Dyrektor Zakładu LiniiKolejowych w Rzeszowie. Nowy punkt zatrzymywania się pociągów w Mielcu jest w standardzie wybudowanych [...] „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021–2025”. Celem „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-bytom-bobrek-poprawi-przewoz-towarow-na-slasku-3866

Przebudowa stacji Bytom Bobrek poprawi przewóz towarów na Śląsku

10.08.2018

przebudowa urządzeń srk w stacji Bytom Bobrek, jest realizowane w ramach projektu pn. „Prace na liniachkolejowychnr 132, 138, 147, 161, 180, 188, 654, 655, 657, 658, 699 na odcinku Gliwice – Bytom – Chorzów [...] Stacja Bytom Bobrek to jedna z ważniejszych stacji węzłowych Górnego Śląska na zbiegu kilku liniikolejowych m.in. w kierunku Magistrali Węglowej, Katowic, Chorzowa, Wrocławia. Tu odbywa się też obsług [...] obsługi ważnej stacji i bocznic zostaną zamontowane nowe urządzenia sterujące i zabezpieczające ruchu kolejowy. Stacja zostanie wyposażona w nowe urządzenia łączności przewodowej i radiowej. System Wspomagania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nieograniczony-na-wykonanie-przebudowy-infrastruktury-kolejowej-na-linii-bytom-bobrek-bytom-karb-oraz-przebudowy-toru-wraz-ze-wzmocnieniem-podtorza-na-linii-rybnik-sumina-1589

Nieograniczony na wykonanie przebudowy infrastruktury kolejowej na linii Bytom Bobrek – Bytom Karb oraz przebudowy toru wraz ze wzmocnieniem podtorza na linii Rybnik – Sumina

20.02.2012

nawierzchni, w torze nr 2 zostały wprowadzone stałe ograniczenia prędkości do 20 i 30 km/h. Zakres inwestycji na linii Bytom Bobrek-Bytom Karb obejmuje: -przebudowę nawierzchni kolejowej, -wymianę rozjazdów [...] ogrzewania rozjazdów, -wymianę urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Zakres inwestycji na linii Rybnik-Sumina obejmuje: -przebudowę nawierzchni kolejowej, -wzmocnienie podtorza, -wymianę konstrukcji wsporczych [...] terenie Śląska, Etap III”. Linia Bytom Bobrek – Bytom Karb jest linią drugorzędną o znaczeniu państwowym, zelektryfikowaną, dwutorową, należącą do sieci międzynarodowych linii transportu kombinowanego AGTC

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/polaczenie-bocznic

Połączenie bocznic

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Uzgodnienie przez właściwy Zakład LiniiKolejowych warunków połączenia bocznicy kolejowej. Procedura ustalania możliwości połączenia bocznic kolejowych z infrastrukturą [...] opiniowaniu o połączenie bocznic kolejowych, a także w zakresie ustalania możliwości połączenia bocznicy kolejowej z infrastrukturą kolejową zarządzaną przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i uzgadniania warunków [...] siecią PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. składa się z dwóch powiązanych ze sobą etapów: Ustalenie przez właściwy Zakład LiniiKolejowych możliwości połączenia bocznicy kolejowej z infrastrukturą zarządzaną

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...96979899100101102103104105...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1001 do 1010 z 2440.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook