Wyniki wyszukiwania
w komunikacji związane z przebudową pierwszych czterech wiaduktów w Katowicach będą wprowadzane etapami, w cotygodniowych odstępach. Zakres prac nie objął sąsiadujących ze sobą obiektów właśnie po to,
PRZECZYTAJOrneta zaplanowano na lata 2020-2021. Wartość pierwszego etapu prac to ok. 60 mln zł. Środki pochodzą ze środków budżetowych spółki. W następnym etapie – w latach 2022-2023 – zaplanowano kontynuowanie przebudowy
PRZECZYTAJwarmińsko-mazurskiego pociągiem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na realizację kolejnego etapu prac na linii kolejowej nr 221 Olsztyn Gutkowo – Braniewo. Na blisko 18-kilometrowym odcinku z Pieniężna
PRZECZYTAJszersza od podobnych tego typu obiektów. W przyszłości, po wykonaniu przez lokalny samorząd następnego etapu prac, obiekt będzie przedłużony do ul. Łagiewnickiej, a budowa najazdów pozwoli korzystać z niego
PRZECZYTAJSeminarium oraz Wiadukt Show w Bolesławcu zakończyły kolejny etap modernizacji linii kolejowej E 30/C-E 30 na odcinku Legnica-Węgliniec projekt ISPA/FS 2001/PL/16/P/PT/013, Most w km 37,221 linii 282 w
PRZECZYTAJModernizacja realizowana jest w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń”, współfinansowanego przez Unię Europejską
PRZECZYTAJpołączenie bocznicy z siecią PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. składa się z dwóch powiązanych ze sobą etapów: Ustalenie przez właściwy Zakład Linii Kolejowych możliwości połączenia bocznicy kolejowej z inf
PRZECZYTAJpełnią role przejść. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJprowadzenia sprawnego ruchu pociągów na stacji i przyległych szlakach kolejowych. Zakończony został już etap związany z opracowaniem projektów budowlanych. W połowie września wykonawca przystąpi do robót. Wartości
PRZECZYTAJprogramu inwestycyjnego „Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych w ruchu towarowym na terenie Śląska, Etap III”. Linia Bytom Bobrek – Bytom Karb jest linią drugorzędną o znaczeniu państwowym, zelektryfikowaną
PRZECZYTAJ