• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-kwalifikacyjne-na-czlonka-zarzadu-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-1-1278

Postępowanie kwalifikacyjne na Członka Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

09.05.2011

ustalane zgodnie z ustawą z dnia 3 marca 2000r. o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi (Dz. U. Nr 26, poz. 306 ze zm.) w szczególności art. 1 i art. 3 ust. 2. [...] kryteria: a) wykształcenie wyższe (kierunkowe); b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 3-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym obejmującym swoim zakresem obowiązków [...] jest zobowiązany do przedstawienia Radzie Nadzorczej najpóźniej w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. 3. Zgłoszenia kandydatów winny być doręczone do Centrali Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., 03 –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/postepowanie-kwalifikacyjne-na-stanowisko-czlonka-zarzadu-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-826

Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko członka Zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

04.08.2010

kryteria: a) wykształcenie wyższe (kierunkowe); b) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 3-letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym obejmującym swoim zakresem obowiązków [...] jest zobowiązany do przedstawienia Radzie Nadzorczej najpóźniej w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. 3. Zgłoszenia kandydatów winny być doręczone do Centrali Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., 03 – [...] Wynagrodzenie Członków Zarządu Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jest ustalane zgodnie z ustawą z dnia 3 marca 2000r. o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi (Dz. U. Nr 26, poz. 306

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-polaczenie-torow-dalekobieznych-i-podmiejskich-na-linii-srednicowej-8208

Warszawa Zachodnia – połączenie torów dalekobieżnych i podmiejskich na linii średnicowej

19.04.2023

dwa tory podmiejskie linii średnicowej. Na stacji Warszawa Zachodnia wykonawca przebudowuje perony 3, 4 i 5. Budowane jest zadaszenie i szerszy tunel dla pieszych łączący stację z Wolą i Ochotą. Kolejny

PRZECZYTAJ
/kontakt/inspektor-ochrony-danych

Inspektor Ochrony Danych

związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw wobec podmiotu danych na mocy RODO; 3) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzoną korespondencją z Inspektorem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-polowa-dachu-gotowa-2782

Łódź Fabryczna – połowa dachu gotowa

27.04.2015

peronach nr 3 i 2 powstały już klatki schodowe, a na peronach 3 i 4 - zamontowano windy techniczne. W dwóch nawach tunelu, na odcinku od ulicy Niciarnianej do Kopcińskiego jest już zainstalowane po 2/3 torów [...] wniosek o dofinansowanie inwestycji ze środków UE. Budowa dworca Łódź Fabryczna w liczbach 750 tys. m3 - tyle betonu, które pomieściłoby ok. 100 tysięcy standardowych samochodów - betoniarek trzeba przeznaczyć

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dbaja-o-transport-wegla-do-elektrocieplowni-w-elblagu-7602

PLK dbają o transport węgla do elektrociepłowni w Elblągu

18.10.2022

z wyprzedzeniem ustalane są objazdy. Wykonawcą robót jest PPMT z Gdańska. Inwestycja o wartości ok. 3,5 mln zł, realizowana jest ze środków własnych PLK . Prace planowane są do połowy listopada 2022 roku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/malopolska-debata-o-infrastrukturze-kolejowej-1592

Małopolska debata o infrastrukturze kolejowej

26.02.2012

utrudnienia. Po przetargach wartość modernizacji linii E 30 na odcinku Kraków Podłęże – Rzeszów to kwota 3,5 mld zł. Oczekiwanym efektem, po zakończeniu prac, będą korzystne czasy przejazdu.(zdjęcie) PLK stara

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-o-wielkim-programie-inwestycyjnym-debata-na-targach-trako-2890

Grupa PKP o wielkim programie inwestycyjnym – debata na Targach TRAKO

23.09.2015

Intercity oraz Marcin Mochocki – członek zarządu PKP PLK. - Już teraz możemy powiedzieć, że przez ponad 3 lata zlikwidowaliśmy na kolei zapóźnienia, które nawarstwiały się przez dziesięciolecia. Tworzymy zupełnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-o-transporcie-112

Debata o transporcie

20.02.2006

Dnia 20 lutego 2006 r. w Domu Dziennikarza w Warszawie, ul. Foksal 3/5 odbyła się pierwsza w tym roku debata poświęcona infrastrukturze nt: „Rozwój infrastruktury transportowej w Warszawie i na Mazowszu”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prowadzmy-debate-o-kdp-w-polsce-mowi-marek-pawlik-wiceprezes-zarzadu-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-1420

Prowadźmy debatę o KDP w Polsce, mówi Marek Pawlik wiceprezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

02.09.2011

konwencjonalne, przywracając je do prędkości m.in. 160km/h , to jeżdżąc np. 160km/h przez 2/3 trasy i 350 km/h 1/3 trasy będziemy osiągali dobre czasy przejazdu w relacjach miedzy głównymi miastami Polski

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...96979899100101102103104105...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1001 do 1010 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook