Wyniki wyszukiwania
chodnik (konstrukcja kładki będzie na poziomie gruntu), a z drugiej, gdzie jest spadek będą schody i pochylnia. – Umowa na wykonanie kładki w Lubartowie to zwieńczenie kilkunastoletnich starań i apeli mieszkańców
PRZECZYTAJoraz system sygnalizacji czasu. Dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się dostępna jest pochylnia. Przewidziano też ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Dla bezpieczeństwa zamontowano monitoring
PRZECZYTAJsię schodami oraz windą. Do peronu na skraju torów od strony Powązkowskiej wybudowana zostanie pochylnia i schody. Na przystanek będzie można dojść także nową kładką od ulicy Duchnickiej, która połączy
PRZECZYTAJstrony ulicy Czarnieckiego. Po zakończonym remoncie komfortowe dojście do niej zapewni wybudowana pochylnia. Na czas remontu peronu nr 4, pociągi podmiejskie będą odjeżdżać z peronu nr 1,2 i 3. Wygłaszane
PRZECZYTAJpociągów. Wyposażone zostaną także w wiaty, ławki, gabloty informacyjne i stojaki dla rowerów. Dzięki pochylniom i ścieżkom dotykowym łatwiejszy będzie dostęp dla osób o ograniczonej mobilności i niedowidzących
PRZECZYTAJbędzie ono wyposażone w 3 windy. Dostęp dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych ułatwi pochylnia. Na stacji przebudowywany jest także na peronie nr 1 od strony dworca. Już widać jego konstrukcję
PRZECZYTAJperony z pełnym wyposażeniem tj. wiatami, ławkami, oświetleniem, tablicami informacyjnymi oraz pochylniami. W miejscowościach Koziegłowy, Owińska, Murowana Goślina, Łopuchowo, Sława Wielkopolska, Skoki
PRZECZYTAJosób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Zapewnione zostaną m.in. dojścia do peronów z pochylniami, odpowiednia konstrukcja nawierzchni peronu. Dzięki temu z peronów bez przeszkód będą mogły korzystać
PRZECZYTAJDla podróżnych dostępne są 2 wiaty z ławkami oraz tablice informacyjne. Dojście na peron ułatwia pochylnia. Dla lepszej orientacji niewidomych i niedowidzących w nawierzchni peronu są wypukłe pasy i ścieżki
PRZECZYTAJzwiększy monitoring. Osoby z ograniczoną możliwością poruszania się łatwo dostaną się na perony dzięki pochylniom. PLK budują też nową nastawnię w stacji Poraj, nowoczesne urządzenia zwiększą poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJ