• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr linii kolejowej. Rezultatów: 5200, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/klienci-i-kontrahenci/najem/dzierzawa/oferty-najmu/dzierzawy/grunt/teren

Grunt/teren

m2, oferta nr 315/114 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 318 KB Oferty woj. łódzkie Łask - grunt kolejowy o pow. 3500 m2, oferta nr 120/112 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 299 KB Radomsko - grunt kolejowy o pow. 2700 [...] oferta nr 253/111 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 511 KB Wołomin – grunt o pow. 264 m2, oferta nr 325/114 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 308 KB Oferty woj. opolskie Nysa - grunt kolejowy 250 m2, oferta nr 163/662 [...] pomorskie Gdańsk - grunt kolejowy 5250 m2, oferta nr 167/551 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 317 KB Oferty woj. śląskie Gliwice – grunt kolejowy o powierzchni 40 000 m² - oferta nr 161/444 POBIERZ PDF rozmiar

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-studnisk-pociagiem-do-zgorzelca-i-lubania-postepy-w-budowie-nowego-przystanku-10709

Ze Studnisk pociągiem do Zgorzelca i Lubania - postępy w budowie nowego przystanku

09.05.2025

Nowy przystanek Studniska budujemy na nasypie jednotorowej linii Zgorzelec - Lubań Śląski. Położony jest przy wiadukcie kolejowym, pod którym przebiega droga łącząca Studniska Górne i Studniska Dolne. [...] także stojaki rowerowe. Wykonawca maksymalnie wykorzystał trzy kilkudniowe cykle zamknięcia odcinka linii. Na nasypie przygotował miejsce na peron. Wymagało to zdjęcia i przesunięcia o kilka metrów toru oraz [...] wszystkich zadań realizowanych w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” na Dolnym Śląsku wynosi ponad 50 mln zł.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kryniczanka-zmienia-sie-na-lepsze-zgodnie-z-planem-10706

„Kryniczanka” zmienia się na lepsze zgodnie z planem

09.05.2025

Na liniikolejowejnr 96 Tarnów – Leluchów (popularnie zwaną „kryniczanką”) oraz na l. nr 105 Muszyna – Krynica-Zdrój kontynuujemy modernizację peronów na stacjach i przystankach. Na „kryniczance” w toku [...] ój (na l. nr 105). Dzięki temu zwiększy się komfort pasażerów pociągów, w tym osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Prace obejmujące łącznie 13 stacji i przystanków na liniinr 96 i 105 za [...] tory, obiekty inżynieryjne oraz przejazdy kolejowo-drogowe i sieć trakcyjną. Naszym celem jest podniesienie standardu i atrakcyjności ważnego szlaku kolejowego, który wiedzie przez malownicze tereny do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogrom-prac-na-katowickim-wezle-kolejowym-plac-budowy-wielki-jak-214-boisk-pilkarskich-10703

Ogrom prac na katowickim węźle kolejowym. Plac budowy wielki jak 214 boisk piłkarskich

09.05.2025

wielką inwestycję na liniikolejowej Będzin – Katowice Piotrowice, dzięki której podróżni zyskają lepszy dostęp do pociągów oraz sprawniejszą i bezpieczniejszą komunikację kolejową. Głównym założeniem zadania [...] inwestycji Polskich LiniiKolejowych S.A. jest przebudowa torów, sieci trakcyjnej, stacji i przystanków oraz budowa nowej infrastruktury pasażerskiej. Realizujemy prace torowe na linii Mysłowice – Katowice [...] katowickim, co poprawi przepustowość, usprawni ruch kolejowy i zwiększy częstotliwość kursowania pociągów. Prace prowadzimy przy utrzymanym ruchu kolejowym, a ich tempo na katowickim odcinku inwestycji, od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-stolicy-nad-morze-po-torach-rownych-jak-stol-10700

Ze stolicy nad morze po torach równych jak stół

09.05.2025

ruchu kolejowego – powiedział Krzysztof Wałdowski, dyrektor Zakładu LiniiKolejowych w Olsztynie, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rozpoczęcie i zakończenie prac w ramach zadania pn. „Podbicie toru nr 1 i [...] zmodernizowanych liniachkolejowych pozwala na zagwarantowanie dobrych parametrów infrastruktury na kolejne lata oraz zapewnienie sprawnego i bezpiecznego ruchu pociągów. Realizacja prac na liniinr 9 ma na celu [...] Trasa łącząca stolicę z Trójmiastem to jedna z najważniejszych liniikolejowych w kraju, na której najszybsze pociągi pasażerskie jeżdżą z prędkością do 200 km/h. To najkrótsze połączenie między Warszawą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-urzadzenia-zwieksza-bezpieczenstwo-na-przejazdach-w-malopolsce-9727

Nowe urządzenia zwiększą bezpieczeństwo na przejazdach w Małopolsce

27.05.2024

kwartale przyszłego roku. Inwestycje PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. zaplanowano w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – etap V ”. Projekt jest finansowany ze środków Krajowego [...] unijne i krajowe, aby modernizować przejazdy kolejowo-drogowe. W Małopolsce nowe rogatki i sygnalizatory zamontowaliśmy w kilkudziesięciu lokalizacjach na kolejowej zakopiance, między innymi w Kalwarii Zeb [...] w Barcicach, Rytrze i w Muszynie na linii Tarnów – Leluchów. Stare i zużyte urządzenia zastąpimy nowymi. Za miesiąc roboty obejmą następne 4 skrzyżowania kolejowo-drogowe na tej trasie w Cieniawie, Kamionce

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/standardy-techniczne

Standardy techniczne

budowy liniikolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h – TOM II - SKRAJNIA BUDOWLANA LINIIKOLEJOWYCH POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy linii kolejowych [...] Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy liniikolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h – TOM II - SKRAJNIA BUDOWLANA LINIIKOLEJOWYCH - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar [...] i lub budowy liniikolejowych do prędkości Vmax ≤ 250 km/h – TOM XI – BUDOWLE POBIERZ PDF rozmiar pliku: 717 KB Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub budowy liniikolejowych do prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tomaszow-mazowiecki-podrozni-zyskaja-komfortowe-perony-i-tunel-pod-torami-10695

Tomaszów Mazowiecki - podróżni zyskają komfortowe perony i tunel pod torami

30.04.2025

powstaną nowe konstrukcje dostosowane do wysokości składów regionalnych i dalekobieżnych. Perony nr 1 i nr 2 po modernizacji będą miały długość odpowiednio 300 m i 400 m zapewniając lepszą obsługę dłuższych [...] szybkiego i ekologicznego środka transportu – powiedział Piotr Wyborski, Prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Platformy zostaną przystosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się [...] przejście zastąpi drogę dojścia do peronu nr 2 w poziomie szyn. Tunel pod torami będzie wyposażony w pochylnię przy wejściu od strony dworca oraz windę na peron nr 2 dla osób o ograniczonych możliwościach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-y-na-torach-modernizacja-kolei-nabiera-tempa-10689

PUN-y na torach – modernizacja kolei nabiera tempa!

29.04.2025

2025 roku Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły realizację ambitnego planu robót utrzymaniowych, który zakłada m.in. potokową wymianę nawierzchni torowej na 150 km tras kolejowych. Kluczową rolę w tym procesie [...] Węgierska Górka (lk139), które obejmują wymianę około 37 km toru. W nocy z 15 na 16 kwietnia na liniikolejowej do Zwardonia wystąpiły poważne utrudnienia związane z wykolejeniem pociągu technicznego z maszyną [...] utrzymaniowych na bieżący ruch kolejowy oraz zwiększyć efektywność działań. Rozpoczęcie prac z użyciem PUN to ważny krok w kierunku poprawy stanu infrastruktury kolejowej oraz zapewnienia większego komfortu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nabor-do-pierwszego-etapu-przebudowy-przejazdow-zakonczony-10686

Nabór do pierwszego etapu przebudowy przejazdów zakończony

28.04.2025

znajduje się na stronie PKP Polskich LiniiKolejowych S.A.: Nabór do projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach kolejowo-drogowych (...)” - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. [...] zdarzeń na przejazdach kolejowo-drogowych, poprawę płynności i przepustowości ruchu kolejowego. Dotyczy to również likwidacji „wąskich gardeł”, do których należą przejazdy kolejowo-drogowe, które w godzinach [...] weryfikację 51 zgłoszeń do ogólnopolskiego projektu poprawy bezpieczeństwa poprzez likwidację przejazdów kolejowo-drogowych i zastąpienie ich skrzyżowaniami bezkolizyjnymi. Do dzisiaj wnioskodawcy mają czas na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 5200.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook