Wyniki wyszukiwania
wyraźny postęp widać m.in. przy budowie peronów. Na nowych konstrukcjach platform nr 3 i 4 w toku jest montaż zadaszenia wiat. Wykonywane są jednocześnie roboty brukarskie. Niebawem pojawią się tablice informacyjne [...] Górnicza w Brzezince, a nowobudowanym peronem nr 3. Wykonawca realizuje prace wykończeniowe, w tym montaż wind, układanie nawierzchni granitowej i roboty instalacyjne. Docelowo, trasa pod torami zapewni
PRZECZYTAJpochylni. Przewidziano też ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą. Dla bezpieczeństwa planowany jest montaż monitoringu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę pn. „Zaprojektowanie i budowa nowego
PRZECZYTAJlinii Warszawa – Katowice. Pierwsza krawędź została zmodernizowana w marcu br. Wykonawca zakończył montaż nowych ławek i wiat. Na peronie znajduje się czytelne oznakowanie oraz gabloty z rozkładami jazdy
PRZECZYTAJGłówny m.in. od strony Działdowa i Iławy prowadzone są prace torowe. Wykonawca przygotował grunt do montażu nowych torów i rozjazdów. Zamontowano nowe bramki podtrzymujące sieć trakcyjną. Prace w tym miejscu
PRZECZYTAJzyskają większy komfort obsługi oraz lepszą ofertę przewozową. Na przebudowanych peronach przewidziano montaż nowych wiat, ławek i tablic informacyjnych. Ułatwieniem dla osób niewidomych i niedowidzących będzie
PRZECZYTAJperonów w miejscach oświetlonych. Takie rozwiązanie zwiększa wygodę pasażerów oraz ochronę jednośladów. Montaż konstrukcji – ważnych dla pasażerów korzystających z rowerów, realizowany jest dzięki środkom budżetowym
PRZECZYTAJch możliwościach poruszania się. Przewidziano budowę pochylni, systemu ścieżek naprowadzających, montaż nowych wiat, ławek i tablic informacyjnych. Podpisanie umowy na budowę i modernizację przystanków
PRZECZYTAJdwóch mostów kolejowych. Gotowe jest pierwsze przęsło przeprawy. Specjalistyczne ekipy kontynuują montaż pozostałej części konstrukcji, która wraz z postępem prac będzie nasuwana w kierunku drugiego brzegu
PRZECZYTAJstacji, między Olsztynem Głównym a przystankiem Olsztyn Śródmieście, przygotowywany jest teren do montażu torów i rozjazdów. Montowane są bramki podtrzymujące sieć trakcyjną Zwiększy się możliwości prowadzenia
PRZECZYTAJnowe elementy nad jednym torem - konstrukcje wsporcze i rozwieszone przewody. Kolejnym etapem będzie montaż wieszaków przewodzących a następnie regulacja sieci trakcyjnej. W czerwcu prace obejmą stację Radom
PRZECZYTAJ