Wyniki wyszukiwania
ograniczone możliwości transportu elementów tarczy ze względu na niski poziom wód. Tarcza TBM etapami jedzie oraz przypłynie Transportem drogowym wykonawca sprowadził do Łodzi jedną trzecią wszystkich elementów [...] stanie się dworcem przelotowym. Skróci się czas przejazdu, a przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać zarówno pociągi regionalne, jak i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew
PRZECZYTAJDla mieszkańców i turystów odwiedzających Pojezierze Drawskie i Ińskie kolej zapewnia lepsze warunki podróży. Po wykonanych pracach pasażerowie wsiadają do pociągów z dostępniejszych peronów na stacji
PRZECZYTAJpodniesie poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Powstanie też parking typu Parkuj & Jedź, który zwiększy dostępność komunikacyjną dla mieszkańców okolicznych miejscowości. W Leopoldowie podróżni
PRZECZYTAJkolejnych miesiącach w sąsiedztwie przystanku Kraków Kościelniki wybudujemy parking typu „Parkuj i Jedź”, który ułatwi łączenie podróży mieszkańcom okolicznych osiedli i miejscowości. Budowa nowych przystanków
PRZECZYTAJtej technologii znacznie skraca się czas prac, dzięki czemu zaraz po ich zakończeniu, pociągi mogą jechać bez ograniczeń prędkości. – Nowoczesne maszyny gwarantują szybsze tempo prac. Dla pasażerów pociągów
PRZECZYTAJtowarowym. Dzięki bieżącym oraz planowanym pracom za blisko 400 mln zł z Dolnego Śląska kamień sprawnie jedzie po torach. Nowe tory są m.in. na stacji Kłodzko Gł. oraz na trasie Wrocław – Wałbrzych. Poziom b
PRZECZYTAJpasażerski. – Odbudowa po powodzi infrastruktury kolejowej ma przynieść mieszkańcom dodatkowe korzyści. Jechaliśmy z Wrocławia do Kłodzka niespełna godzinę. Czas przejazdu pociągiem skrócił się o pół godziny. To
PRZECZYTAJDobre relacje Wielkopolska – Dolny Śląsk
07.02.2017
em. Zaawansowanie przekroczyło 85%. Po ich zakończeniu najszybsze pociągi pasażerskie będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Pociągi regionalne skrócą czas przejazdu między
PRZECZYTAJW niedzielę 14 marca pociągi z Warki w stronę Radomia na odcinku do Dobieszyna będą jeździć dwoma torami. To wydłużenie linii dwutorowej – na dotychczas jednotorowym odcinku Warka – Radom, o kolejne k
PRZECZYTAJna trasie Warszawa – Radom. Po jej ukończeniu pociągi pasażerskie z Warszawy do Radomia będą mogły jechać z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast pociągi towarowe z prędkością do 120 km/h. Docelowo,
PRZECZYTAJ