Wyniki wyszukiwania
na trasie Warszawa – Radom. Po jej ukończeniu pociągi pasażerskie z Warszawy do Radomia będą mogły jechać z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast pociągi towarowe z prędkością do 120 km/h. Docelowo,
PRZECZYTAJW niedzielę 14 marca pociągi z Warki w stronę Radomia na odcinku do Dobieszyna będą jeździć dwoma torami. To wydłużenie linii dwutorowej – na dotychczas jednotorowym odcinku Warka – Radom, o kolejne k
PRZECZYTAJpasażerski. – Odbudowa po powodzi infrastruktury kolejowej ma przynieść mieszkańcom dodatkowe korzyści. Jechaliśmy z Wrocławia do Kłodzka niespełna godzinę. Czas przejazdu pociągiem skrócił się o pół godziny. To
PRZECZYTAJDobre relacje Wielkopolska – Dolny Śląsk
07.02.2017
em. Zaawansowanie przekroczyło 85%. Po ich zakończeniu najszybsze pociągi pasażerskie będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Pociągi regionalne skrócą czas przejazdu między
PRZECZYTAJtowarowym. Dzięki bieżącym oraz planowanym pracom za blisko 400 mln zł z Dolnego Śląska kamień sprawnie jedzie po torach. Nowe tory są m.in. na stacji Kłodzko Gł. oraz na trasie Wrocław – Wałbrzych. Poziom b
PRZECZYTAJtej technologii znacznie skraca się czas prac, dzięki czemu zaraz po ich zakończeniu, pociągi mogą jechać bez ograniczeń prędkości. – Nowoczesne maszyny gwarantują szybsze tempo prac. Dla pasażerów pociągów
PRZECZYTAJpodniesie poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym i drogowym. Powstanie też parking typu Parkuj & Jedź, który zwiększy dostępność komunikacyjną dla mieszkańców okolicznych miejscowości. W Leopoldowie podróżni
PRZECZYTAJkolejnych miesiącach w sąsiedztwie przystanku Kraków Kościelniki wybudujemy parking typu „Parkuj i Jedź”, który ułatwi łączenie podróży mieszkańcom okolicznych osiedli i miejscowości. Budowa nowych przystanków
PRZECZYTAJDla mieszkańców i turystów odwiedzających Pojezierze Drawskie i Ińskie kolej zapewnia lepsze warunki podróży. Po wykonanych pracach pasażerowie wsiadają do pociągów z dostępniejszych peronów na stacji
PRZECZYTAJograniczone możliwości transportu elementów tarczy ze względu na niski poziom wód. Tarcza TBM etapami jedzie oraz przypłynie Transportem drogowym wykonawca sprowadził do Łodzi jedną trzecią wszystkich elementów [...] stanie się dworcem przelotowym. Skróci się czas przejazdu, a przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać zarówno pociągi regionalne, jak i dalekobieżne – na osi wschód – zachód (przez stacje Łódź Widzew
PRZECZYTAJ