Wyniki wyszukiwania
4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting Europe Facility
PRZECZYTAJSuwałki – Trakiszki (granica państwa), etap I odcinek Białystok – Ełk”. Roboty zaplanowano do końca lata 2024 r. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej z instrumentu Connecting Europe Facility
PRZECZYTAJSuwałki – Trakiszki (granica państwa), etap I odcinek Białystok – Ełk”. Roboty zaplanowano do lata 2024 r. Inwestycja jest dofinansowana ze środków Unii Europejskiej z instrumentu Connecting Europe Facility
PRZECZYTAJ4 mld zł, zakończenie większości prac zaplanowano do końca 2023 r.; na stacji Łapy i Białystok na 2024 r. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting Europe Facility
PRZECZYTAJzadania inwestycyjnego na odcinku Sadowne – Białystok, z planowanym terminem zakończenia umowy na koniec 2024 r. Zadanie „Projekt i zabudowa systemu ERTMS/ETCS na linii E75 na odcinku Warszawa Rembertów - Białystok”
PRZECZYTAJprojektowych, które zaplanowano do końca 2021 roku. Roboty budowlane przewidziane są na lata 2022-2024. Dla podróżnych efektem inwestycji będzie większa dostępność kolei z nowego przystanku Chorzów Uniwersytet
PRZECZYTAJpoprawą kolejowego dostępu do portów morskich w Gdańsku (koniec robót w 2022 r.), Gdyni (koniec robót w 2024 r.), Szczecinie i Świnoujściu (zasadnicze prace budowlane zakończone) zwiększyły możliwości przeładunkowe
PRZECZYTAJ- Nakło Śląskie linii nr 131 prowadzone są prace projektowe. Budowa jest zaplanowana na lata 2022-2024. Na odcinku Nakło Śląskie - Herby Nowe rozpoczęło się projektowanie, planowane do 2023 r. Na następnych
PRZECZYTAJBatory - Bytom - Nakło Śląskie prowadzone są prace projektowe. Budowa jest zaplanowana na lata 2022-2024. Na odcinku Nakło Śląskie - Kalina (Herby Nowe) projektowanie zakończy się do 2023 r. Następne odcinki:
PRZECZYTAJkolejowo-drogowych w tym ich przebudowa na skrzyżowania dwupoziomowe”, planowanego do rozpoczęcia w 2024 r., jest poprawa bezpieczeństwa poprzez likwidację przejazdów kolejowo-drogowych i budowę w zamian
PRZECZYTAJ