• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy waga. Rezultatów: 58, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-drazenia-tunelu-kolejowego-w-malopolsce-na-ostatniej-prostej-10288

Przygotowania do drążenia tunelu kolejowego w Małopolsce na ostatniej prostej

06.12.2024

Changsha. Następnie została rozebrana i przygotowana do transportu. Ładunek składa się z 36 części o wadze ok. 600 ton. Największa z nich waży 87 ton, a tzw. głowica tnąca ma 4,8 metra średnicy i waży 41 ton

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-otwarcie-we-wspolpracy-grupy-pkp-i-plk-sa-z-kolejami-ukrainskimi-9934

Nowe otwarcie we współpracy Grupy PKP i PLK S.A. z Kolejami Ukraińskimi

24.07.2024

poprawy jakości polsko-ukraińskich kolejowych przejść granicznych dała wymierne korzyści i podkreśliła wagę solidarnej postawy wobec zagrożeń wynikających z sytuacji geopolitycznej. Przed nami kontynuacja działań

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-faustyna-przed-czasem-na-mecie-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-9859

TBM Faustyna przed czasem na mecie trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi

28.06.2024

zostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na mniejsze elementy, które następnie zostaną wyniesione na powierzchnię

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-start-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-przenoszenie-tbm-nad-torami-9282

Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami

19.01.2024

Żabieniec), po czym zatrzymała się w komorze technologicznej na ul. Skarpowej. Wydobycie z komory TBM o wadze 650 ton wymaga podzielenia go na 11 elementów, które następnie będą pojedynczo umieszczane na wcześniej [...] żurawie o udźwigu 650 ton i 550 ton. W pierwszej kolejności przeniesiony zostanie tzw. płaszcz tarczy o wadze 55 ton. W kolejnych etapach transportowane będą pozostałe części TBM. Po przerzuceniu na drugą stronę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-do-lepszych-podrozy-nowym-mostem-kolejowym-w-przemyslu-9014

Bliżej do lepszych podróży nowym mostem kolejowym w Przemyślu

17.11.2023

Do tego celu, wykorzystano m.in. skład połączonych ze sobą trzech lokomotyw spalinowych, o łącznej wadze 360 ton. Dla zbadania efektów dynamicznych pracy ustroju nośnego mostu, wystarczyła jedna lokomotywa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokomotywa-sprawdzila-nowe-wiadukty-kolejowe-w-kartuzach-8637

Lokomotywa sprawdziła nowe wiadukty kolejowe w Kartuzach

18.08.2023

Lokomotywa o wadze ponad 116 ton sprawdziła nowo wybudowane wiadukty kolejowe nad drogami wojewódzkimi nr 224 i 211 w Kartuzach, na trasie nowego odcinka linii kolejowej nr 214 Somonino – Kartuzy. Na obiektach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-czerwca-pociagi-pojada-odnowionym-mostem-w-tomaszowie-mazowieckim-8379

Od czerwca pociągi pojadą odnowionym mostem w Tomaszowie Mazowieckim

01.06.2023

przeprawy specjalistyczny dźwig ustawił trzy nowe przęsła stalowe – każde o długości około 55 metrów i wadze 170 ton. Obecnie układany jest nowy tor i wywieszana sieć trakcyjna. Wszystkie prace zakończą się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-na-warszawie-zachodniej-polaczy-linie-radomska-i-obwodowa-8041

Nowy wiadukt na Warszawie Zachodniej połączy linie radomską i obwodową

02.03.2023

Wieliszewem. Nowy obiekt (M01) to konstrukcja kratownicowa o długości 120 metrów, wysokości 16 metrów i wadze 1700 ton. Na wiadukcie są dwa tory i sieć trakcyjna. Zamontowany został dodatkowy rozjazd, który zwiększa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-system-monitoringu-zadba-o-srodowisko-7999

Nowoczesny system monitoringu zadba o środowisko

16.02.2023

przejeżdżających pojazdów szynowych, czas i prędkość przejazdu, jak również liczba wagonów, długość i waga składu oraz rodzaj lokomotywy. Czujniki zarejestrują także parametry techniczne, takie jak liczba

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejszy-wyjazd-pociagow-technicznych-zapewni-remont-obrotnicy-w-katowicach-7957

Sprawniejszy wyjazd pociągów technicznych zapewni remont obrotnicy w Katowicach

02.02.2023

wjazd lokomotywy na odpowiedni tor lub do hali maszyn. Urządzenie jest w stanie przestawić pojazd o wadze do 200 ton. W hali magazynowanej są też pojazdy techniczne PLK S.A., które wykorzystywane są do robót

PRZECZYTAJ
123456Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 58.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook