Wyniki wyszukiwania
„projektuj i buduj”, co pozwala na bieżąco uwzględniać potrzeby partnerów i społeczeństwa. Inwestycja toczy się zgodnie z planem i nie zamierzamy jej wstrzymywać. Zakończenie prac przewidziano w 2028 roku.
PRZECZYTAJDrogi Krajowej 75 z terenami po drugiej stronie rzeki i linii kolejowej. Zaawansowane prace budowlane toczą się również na innych odcinkach projektu „Podłęże-Piekiełko”. W Nowym Sączu i Marcinkowicach układane
PRZECZYTAJkażdego dnia. Prace przy obu obiektach zaplanowano na około 10 miesięcy. Zaawansowane prace budowlane toczą się również na innych odcinkach realizowanej inwestycji. W Męcinie rośnie nowa stacja kolejowa, a
PRZECZYTAJramach podpisanych w tym tygodniu umów. Obecnie prace budowlane w ramach projektu „Podłęże-Piekiełko” toczą się na czterech fragmentach modernizowanej linii kolejowej nr 104 (stacja Limanowa, Limanowa – bocznica
PRZECZYTAJRównolegle toczą się rozmowy z PKP S.A. w sprawie podziału działek gruntu, na którym działa obecnie Cargotor. Prace związane z przejęciem Cargotoru toczą się na podstawie harmonogramu ustalonego przez
PRZECZYTAJprojektu „Podłęże-Piekiełko”, największej inwestycji PLK SA na południu kraju. Obecnie prace budowlane toczą się na czterech fragmentach tej inwestycji (stacja Limanowa, Limanowa – bocznica Klęczany, bocznica
PRZECZYTAJnazwie: „Podłęże-Piekiełko”, największej inwestycji PLK SA na południu kraju. Obecnie prace budowlane toczą się na czterech fragmentach tego projektu (stacja Limanowa, Limanowa – bocznica Klęczany, bocznica
PRZECZYTAJprojektu Podłęże-Piekiełko, największej inwestycji kolejowej na południu Polski. Obecnie prace budowlane toczą się na czterech fragmentach tego projektu (stacja Limanowa, Limanowa – bocznica Klęczany, bocznica
PRZECZYTAJprowadziła szlifowanie szyn i rozjazdów do stacji Prabuty w województwie pomorskim. Obecnie roboty toczą się w województwie mazowieckim. Pociąg Speno rozpoczął szlifowanie szyn od przystanku Świercze w kierunku
PRZECZYTAJusunęła zabrudzenia z tłucznia. Obecnie tor jest regulowany przez pięć podbijarek. Intensywne prace toczą się również między Kłodzkiem a Międzylesiem , gdzie płynniejszą jazdę pociągów zapewni 15 bezstykowych
PRZECZYTAJ