• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy PUN. Rezultatów: 35, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-wyglada-wymiana-toru-z-wykorzystaniem-pun-4781

Jak wygląda wymiana toru z wykorzystaniem PUN?

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyna-zakonczyla-prace-na-wiedence-miedzy-porajem-a-myszkowem-5013

Maszyna zakończyła prace na „Wiedence” między Porajem a Myszkowem

22.09.2020

będzie m.in. skrócenie czasu przejazdu z Częstochowy do Zawiercia o ok. 10 minut. Specjalna maszyna PUN na torach , czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej zdemontowała stary tor, a w jego [...] prac. Roboty metodą „tradycyjną” zajmują ok. trzy miesiące, a maszyna wykonała zadanie w pięć dni. PUN wymienił 14-kilometrowy odcinek toru z Poraja do Myszkowa – ostatni odcinek w ramach projektu Częs

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/do-pociagu-z-wygodnych-peronow-na-linii-do-zwardonia-bedzie-tez-szybciej-10763

Do pociągu z wygodnych peronów na linii do Zwardonia. Będzie też szybciej

30.05.2025

komfortu przejazdów wymieniamy tor na łącznie 37-kilometrach linii. Zajmuje się tym specjalna maszyna PUN, czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni kolejowej, która demontuje stary tor, a w jego miejsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/pun-pracuje-na-trasie-toszek-stare-kozle-4227

PUN pracuje na trasie Toszek – Stare Koźle

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-toszka-do-kozla-maszyna-zmienia-tor-4226

Od Toszka do Koźla maszyna zmienia tor

17.05.2019

liczba pociągów, zwiększeniu bezpieczeństwa przewozów. Jak nowoczesne maszyny zmieniają tory Maszyna PUN ( ZOBACZ FILM ) wykorzystywana jest do wymiany torów i podkładów. Jej zastosowanie znacznie przyspieszyło [...] ło prace m.in. na odcinku Nowa Wieś – Stare Koźle między Kędzierzynem Koźlem a Kuźnią Raciborską. PUN ściąga stary tor, a w jego miejsce układa nowe szyny i podkłady. Efektem pracy maszyny jest wymiana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-opola-do-kedzierzyna-kozla-kolej-zwieksza-mozliwosci-4621

Z Opola do Kędzierzyna Koźla kolej zwiększa możliwości

09.04.2020

prace odwodnieniowe. Zastosowanie zmechanizowanego sprzętu, m.in. pociągu do potokowej wymiany toru (PUN) oraz oczyszczarki tłucznia ułatwia realizację i postęp prac. Prowadzone są roboty na dwóch mostach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyny-przygotowuja-kolejowa-trase-do-zrodel-wisly-4651

Maszyny przygotowują kolejową trasę do źródeł Wisły

05.05.2020

techniczny (PUN) wykonał pracę w ostatnich dniach kwietnia na odcinku Bronów (Chybie) - Skoczów na linii nr 157. Do robót na tej linii wykorzystywana jest także oczyszczarka tłucznia. PUN, czyli pociąg [...] stare szyny i podkłady, a w ich miejsce transportują nowe elementy. Automatycznie układany jest tor. PUN obsługuje 15-osobowy zespół pracowników. Na linii od Bronowa do Pierśćca do robót wykorzystywana jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-podsumowanie-roku-na-warmii-i-mazurach-4097

Kolejowe podsumowanie roku na Warmii i Mazurach

09.02.2019

odcinku Olsztyn – Olsztynek. Kontynuowane są prace na szlaku Olsztynek – Działdowo. Specjalna maszyna PUN, która zabiera stare odcinki toru i na ich miejsce montuje nowe, pracowała na trasie Nidzica – Działdowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwieksza-mozliwosci-kolei-na-linii-laczacej-slask-i-porty-5101

PLK zwiększa możliwości kolei na linii łączącej Śląsk i porty

27.10.2020

zaplanowano na linii prace zmechanizowane. Przed wjazdem pociągu do potokowej wymiany nawierzchni torowej (PUN) już prowadzone są roboty przygotowawcze. Obok linii zabezpieczone są tereny budowy oraz miejsca s

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pun-y-na-torach-modernizacja-kolei-nabiera-tempa-10689

PUN-y na torach – modernizacja kolei nabiera tempa!

29.04.2025

odgrywają maszyny PUN, które umożliwiają szybkie i efektywne wykonanie prac. Plan na 2025 rok zakłada większy zakres prac niż łączna długość zrealizowanych robót z wykorzystaniem maszyn PUN w latach 2021–2024 [...] poziomie. Aktualnie maszyny PUN pracują na odcinkach: Stary Sącz – Piwniczna (lk96) i Zwardoń – Węgierska Górka (lk139), co pozwala na kontynuację wymiany nawierzchni bez opóźnień. PUN-y umożliwiają szybką i [...] 2021–2024. Pierwsza z maszyn PUN rozpoczęła pracę na odcinku Wschowa – Głogówko (lk14), gdzie wymieniono nawierzchnię toru nr 2 na długości 4,5 km w ciągu zaledwie siedmiu dni, co w porównaniu z tradycyjnymi

PRZECZYTAJ
1234Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 35.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook