Wyniki wyszukiwania
jest z udziałem środków unijnych z RPO Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Wartość prac to ok. 70 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
PRZECZYTAJprzejeżdżających składów, wymaga od wykonawcy zachowania szczególnego bezpieczeństwa. Inwestycja za 8,8 mln zł (netto) jest realizowana w formule projektuj i buduj. Roboty poprzedzone były fazą projektową. Projekt
PRZECZYTAJBiałymstoku. Zakres prac obejmuje budowę wiaduktu wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Finansowanie to 10,4 mln zł netto z projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew - Białystok”, współfinansowanego przez Unię
PRZECZYTAJ09-32/4S Dynamic spółka odebrała we wrześniu od producenta Plasser & Theurer. Maszyna o wartości ponad 20 mln zł została zakupiona według umowy z 2018 r. To jedna z najnowocześniejszych maszyn w Europie. Podbijarka
PRZECZYTAJna południe Mazowsza. Wartość przebudowy odcinków Czachówek – Warka oraz Warka – Radom to ponad 645 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktury i Środowiska.
PRZECZYTAJwykonawcą współfinansowanej ze środków unijnych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 205 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJMagistrala Kolejowa etap II” . Prace zaplanowano na lata 2020-2021. Wartość inwestycji to blisko 57 mln zł netto. Finansowanie inwestycji zapewnione jest ze środków krajowych. Umowę z wykonawcą, konsorcjum:
PRZECZYTAJjest współfinansowana ze środków unijnych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, to 205 mln zł netto. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJwymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny”, realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., wynosi 62 mln zł brutto.
PRZECZYTAJNa CMK rosną wiadukty obok pociągów
20.03.2020
rozpoczęto wykonywanie podpór. Roboty zaplanowano na lata 2019-2021. Wartość inwestycji ponad 104 mln zł netto. To część większego projektu ze środków budżetowych pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4
PRZECZYTAJ