Wyniki wyszukiwania
kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Projekt
PRZECZYTAJW Kobyłce od środy 12 października rozpocznie się ważny etap budowy tunelu pod torami w rejonie ul. Orszagha. Ciężki sprzęt będzie szykował wykopy pod pierwszy odcinek przejazdu, który zapewni bezpieczną
PRZECZYTAJPrace prowadzone są w sposób umożliwiający prowadzenie ruchu kolejowego. Zakończenie pierwszego etapu prac wraz z odbiorami i rozpoczęcie prac na drugiej połówce stacji, w tym przebudowy drugich połówek
PRZECZYTAJNowe mosty dla nowej kolei w Krakowie
18.05.2023
mogły z nich korzystać również osoby o ograniczonej możliwości poruszania się. - Przed nami kluczowy etap kolejowych zmian w stolicy Małopolski. Z efektów rządowych inwestycji skorzystają nie tylko podróżni
PRZECZYTAJPodlaska jest uzupełnieniem inwestycji „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol”, dofinansowanej przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego „Łącząc
PRZECZYTAJKraków Główny” w ramach zadania „Modernizacja linii kolejowej E-30 na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb”. Wartość prac to ponad 54 mln zł netto. Projekt jest dofinansowany w ramach unijnego instrumentu
PRZECZYTAJwskazanie szczegółowych rozwiązań dla planowanej rozbudowy przejścia podziemnego, która – na obecnym etapie – szacowana jest na ok. 5,5 mln zł (netto). Planowana rozbudowa tunelu pod torami w Buku uwzględni
PRZECZYTAJjest likwidacja istniejących przejazdów kolejowo-drogowych. Gmina Miejska Kraków jest obecnie na etapie pozyskiwania dokumentacji projektowej dla obu zadań. Szczegółowe warunki ewentualnej współpracy przy
PRZECZYTAJPociągiem do uzdrowiska w Ciechocinku
05.12.2023
i rogatek, współpracujących z sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniu wspomnianych dróg. Kolejnym etapem będzie podpisanie porozumienia między stronami - PKP Polskimi Liniami Kolejowymi S.A., Urzędem M
PRZECZYTAJpasażerskich” w ramach projektu „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych – etap I” z Krajowego Programu Odbudowy i Zwiększenia Odporności ok. 18,5 mln zł (netto). Inwestycję zrealizuje
PRZECZYTAJ