Wyniki wyszukiwania
kolejowej nr 7 jest największym projektem w Krajowym Programie Kolejowym. Wartość projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane
PRZECZYTAJprac na linii nr 61, wykonawca rozpocznie roboty w rejonie stacji Włoszczowa Północ. Budowa ponad 3 km linii z Czarncy do stacji Włoszczowa Północ zapewni, po niezbędnych odbiorach, przejazd pociągów
PRZECZYTAJcelem projektu jest m.in. poprawa wygody podróżnych korzystających z peronów – szczególnie nr 2 i 3 oraz umożliwienie samodzielnego dostępu do peronów osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. [...] częściowo wyłączony z obsługi pasażerskiej. W połowie września br. zaplanowane są prac na peronie nr 3. Będzie łącznik między kładkami (nową i starą), który ułatwi poruszanie się po stacji. Peron zostanie [...] Jej zakres obejmował wtedy przebudowę kompleksu budynku dworca, budowę kładki nad peronami nr 1, 2 i 3 łączącą ul. Owocową z dworcem oraz modernizację peronów nr 1 i 4 z budową nowej wiaty na peronie nr
PRZECZYTAJnowoczesny system i urządzenia sterowania ruchem kolejowym na około 30 kilometrach linii dwutorowej i 3 posterunkach ruchu obsługiwanych z lokalnego centrum sterowania Węgliniec. Dzięki systemowi ETCS, komputer
PRZECZYTAJkolejowej podpisał umowy za 148 mln. Dzięki inwestycji na torach pracuje już 9 wózków motorowych, a 3 kolejne zostaną wdrożone do eksploatacji do końca bieżącego roku. Wózki wyposażone są w żurawie o zasięgu
PRZECZYTAJodpowiednich działań ze strony osób odpowiedzialnych za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Ponad 1/3 przejazdów w modernizacji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaplanowały prace na 182 przejazdach kolejowo
PRZECZYTAJ274 do obsługi przewozów pasażerskich we WrOF poprzez budowę przystanku kolejowego Mokronos Górny” to 3 485 652 zł netto. Inwestycja jest finansowana w oparciu o fundusze RPO woj. dolnośląskiego, w ramach
PRZECZYTAJInwestycja obejmuje zakup 36 wózków motorowych z oprzyrządowaniem . Na torach pracują już 3 wózki motorowe, a 3 kolejne wzmocnią PLK do końca bieżącego roku. Nowe pojazdy są szybsze niż dotychczasowe -
PRZECZYTAJwypłaciły dziś, 10 października około 4 mln zł należności dla kolejnych podwykonawców Astaldi S.p.A. Ponad 3,1 mln zł trafiło do trzech kolejnych podwykonawców na linii Dęblin – Lublin, natomiast ok. 1 mln zł
PRZECZYTAJm W pierwszej fazie inwestycji przebudowywana jest zachodnia część stacji Rzeszów Główny. Na ponad 3-kilometrowym odcinku torów wykonawca wymieni tory i rozjazdy oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJ