• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1875, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czechowice-dziedzice-wielka-kolejowa-inwestycja-ruszyla-4611

Czechowice-Dziedzice – wielka kolejowa inwestycja ruszyła

02.04.2020

ruchem kolejowym zapewnią wyższy poziom bezpieczeństwa. Na zwiększenie bezpieczeństwa przewozu podróżnych i ładunków pozytywnie wpłynie przebudowa 3 przejazdów kolejowo-drogowych. Wartość prac to 1,4 mld

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-nowe-perony-i-kolejne-prace-na-linii-do-radomia-4609

Są nowe perony i kolejne prace na linii do Radomia

01.04.2020

które stabilizują grunt. Montowane są rozjazdy. Obok toru ustawiane są nowe słupy trakcyjne. Dla podróżnych – lepszy dostęp i nowe przystanki Pasażerowie zyskają nowoczesne perony. Powstaną na stacji Dobieszyn

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-wolbrom-dostepniejsza-dla-podroznych-4608

Stacja Wolbrom dostępniejsza dla podróżnych

01.04.2020

przejście pod torami. W kwietniu będą uruchomione windy, które dodatkowo ułatwią obsługę wszystkim podróżnym. Krótsza podróż, lepszy komfort W marcu zakończono główne prace na małopolskim odcinku Tunel – [...] ponad kwadrans z ok. 50 min. do ok. 35 min. Bardzo ważnym efektem prac jest wyższy poziom obsługi podróżnych i lepsza dostępność do kolei na przystankach: Gajówka, Jeżówka, Zarzecze, Chrząstowice Olkuskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-informacji-dla-pasazerow-linii-grodzisk-mazowiecki-warszawa-4606

Więcej informacji dla pasażerów linii Grodzisk Mazowiecki – Warszawa

30.03.2020

rozkładem jazdy. Są infokioski, na których pasażer może sprawdzić kursowanie pociągów. Łącznie podróżnym służy 142 wyświetlaczy. Na peronach informacje wizualne uzupełnione są informacjami głosowymi. W [...] Równolegle z SDIP zamontowany został system monitoringu, który zapewnia większe bezpieczeństwo podróżnym. Ponad 180 kamer ma ograniczać dewastacje i zapędy wandali. Pasażerowie korzystają z systemu od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-w-lodzi-coraz-blizej-4598

Nowe przystanki w Łodzi coraz bliżej

24.03.2020

aglomeracji Na przystanku Łódź Marysin wybudowano już drugi peron, który zapewni lepszą obsługę podróżnych. Ułożone są płyty antypoślizgowe, ustawione słupy oświetleniowe oraz przygotowano pochylnię i nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-toruniu-kolej-blizej-pasazera-powstanie-nowy-przystanek-torun-mokre-4597

W Toruniu kolej bliżej pasażera – powstanie nowy przystanek Toruń Mokre

24.03.2020

PLK poprawią standard obsługi podróżnych w Łysomicach, Ostaszewie Toruńskim i Grzywnie. Przebudowane perony ułatwią korzystanie z pociągów. Dzięki pochylniom zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej [...] Toruńskim, który zostanie przeniesiony o około 700 metrów bliżej centrum wsi, co poprawi dostęp podróżnych do kolei. Dzięki wymianie prawie 19 km torów oraz budowie 16 nowych rozjazdów przejazd pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tymczasowe-ograniczenia-w-rozkladzie-jazdy-siec-kolejowa-przejezdna-4592

Tymczasowe ograniczenia w rozkładzie jazdy. Sieć kolejowa przejezdna

18.03.2020

Kolei oraz służbami porządkowymi i sanitarnymi m.in. w sytuacjach związanych z ochroną zdrowia podróżnych. Nad bezpiecznym ruchem pociągów czuwają dyżurni ruchu i dyspozytorzy PKP Polskich Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-szczecin-glowny-zapewnia-komfortowy-dostep-do-pociagow-4579

Stacja Szczecin Główny zapewnia komfortowy dostęp do pociągów

14.03.2020

modernizują stację Szczecin Główny w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) Etap I Szczecin Główny”. Inwestycja warta jest ok. 70 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-wprowadzona-1-4583

Korekta rozkładu jazdy pociągów wprowadzona

15.03.2020

jest nowa funkcja aplikacji BILKOM – mailowe i SMS-owe powiadomienia o opóźnieniach pociągów dla podróżnych, którzy kupią bilety przez internet. Kontakt dla mediów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mirosław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-malopolsce-kolej-zwieksza-oferte-podrozy-4578

W Małopolsce kolej zwiększa ofertę podróży

13.03.2020

z innymi środkami transportu. Perony na przystankach zostały przygotowane do bieżącej obsługi podróżnych. PLK przygotowały wiaty i ławki, oświetlenie oraz nagłośnienie. Szybkie podróże z Małopolski na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...89909192939495969798...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 931 do 940 z 1875.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook