Wyniki wyszukiwania
będzie budowany. Wykonane dotychczas prace między Czempiniem a gr. woj. dolnośląskiego Ułożono dwa tory na długości ok. 10 km między Starym Bojanowem a Kościanem. Przebudowano też na tym szlaku 15 obiektów [...] Informacje o projekcie Modernizacja na odcinku Czempiń – granica woj. dolnośląskiego obejmuje m.in. tory i sieć trakcyjną. Wybudowanych będzie 5 nowych przejść podziemnych, 4 wiadukty kolejowe i 3 wiadukty
PRZECZYTAJkolejnych przepraw. Środkowa będzie gotowa na przełomie tego i przyszłego roku. Znajdą się na niej dwa tory kolejowe, przeznaczone dla pociągów dalekobieżnych. Trzeci most będzie kolejowy i pieszo-rowerowy
PRZECZYTAJrogowych oraz wiaduktów kolejowych w Zgierzu. Między Łodzią Kaliską a Zgierzem ułożono już 2 nowe tory na odcinku Łódź Kaliska – Łódź Żabieniec oraz tor na odcinku Łódź Żabieniec – Zgierz. Drugi tor między
PRZECZYTAJzostały zabezpieczone przed podmyciem. Wykonano nowe schody, balustrady i poręcze. Wyremontowane są dwa tory – wymieniono podkłady, szyny, tłuczeń. Dzięki pracom zlikwidowane zostało ograniczenie prędkości i
PRZECZYTAJobsługę pociągów na stacji. Prace obejmują stację Lubiewo. Zdemontowana została sieć trakcyjna oraz tory między Lubiewem a Świnoujściem. Zabudowane są nowe rozjazdy i wywieszona sieć trakcyjna. Korzystną
PRZECZYTAJporuszania się. Zmodernizowanych zostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Do obsługi stacji będą wykorzystane nowe
PRZECZYTAJbędzie ograniczenie hałasu wywoływanego przejazdem składów. Dla zarządcy linii, dobrze przygotowane tory, to lepsze warunki utrzymania linii i przewozów pasażerskich oraz towarowych. Podróżni już korzystają
PRZECZYTAJmodernizacją stacji. Przed dojazdem do peronów od strony Czyżewa wykonawca przygotowuje miejsce na nowe tory. Przy pomocy specjalnego sprzętu zdemontowane zostało blisko 10 km torów. Pociąg sieciowy rozebrał
PRZECZYTAJtorów) oraz 20 rozjazdami, które zapewniają składom sprawną zmianę torów. Modernizowane są kolejne tory i wymieniane rozjazdy. Sprawny i ekologiczny transport możliwy jest dzięki nowej sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJmiliony pomiarów. DSAT-y bezkontaktowo, przez całą dobę kontrolują stan kół wagonów i lokomotyw, chronią tory przed uszkodzeniami powodowanymi złym stanem kół lub niewłaściwie przygotowanymi do jazdy wagonami
PRZECZYTAJ