Wyniki wyszukiwania
prowadzącego budowę łódzkiego tunelu na PBDiM prace są kontynuowane sprawniej. Wykonawca organizuje teraz transport maszyn i w 2020 r. będzie rozpoczynał drążenie tuneli – powiedział Arnold Bresch, członek
PRZECZYTAJBędzie szybciej na Węglówce
01.09.2017
inżynieryjne. W ramach zadania przeprowadzono roboty na 7 obiektach (5 przepustów oraz most i wiadukt). Teraz są przystosowane do większej prędkości pociągów. Wartość umowy wynosi 23,4 mln zł netto. Nie tylko
PRZECZYTAJczasowo wyłączony z ruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego
PRZECZYTAJJakie będą linie kolejowe Opolszczyzny?
20.01.2011
Linie Kolejowe S.A. środki, pozwalają na pokrycie tylko 20 % potrzeb utrzymania i naprawy torów. Teraz jest dobra pora, aby wiedząc co nas czeka do 2013 r., rozważyć ujęcie w kolejnym Regionalnym Programie
PRZECZYTAJDzięki PLK pojadą zabytkowe kolejki
26.03.2020
30. XX w. będą kolejnymi eksponatami niezwykłej wystawy, pokazującej urządzenia kolejowe regionu. Teraz z kolei czas na muzea, edukację, szkolenia Od 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 75 razy przekazały
PRZECZYTAJPrace trwają także w Paczynie. Wykonawca odmalował już 40-metrową kratownicę wiaduktu kolejowego. Teraz układa tory i prowadzi prace wykończeniowe. Na półmetku jest remont stacji w Toszku i Rudzińcu Gliwickim
PRZECZYTAJCentralnej Magistrali Kolejowej wykonawca zamontował stalową konstrukcję wiaduktu o długości 108 m. Teraz na wysokości ponad 10 m kontynuuje prace związane m.in. z montażem zbrojenia. Budowane są nasypy drogowe
PRZECZYTAJczęści obiektu. Fasada wiaduktu została skrupulatnie odtworzona z użyciem dotychczasowych materiałów. Teraz kolejna część obiektu będzie dostosowana do współczesnych potrzeb komunikacji kolejowej i drogowej
PRZECZYTAJWygodna stacja w centrum Gdańska
03.07.2017
relacjach aglomeracyjnych, regionalnych i międzyregionalnych. Ta wizytówka całego Trójmiasta doczeka się teraz odpowiedniej oprawy. Funkcjonalność stacji będzie zachowana na następne lata i różnicę odczują nie
PRZECZYTAJkonstrukcja waży 940 ton. Przesuwanie mostu na przygotowane podpory zajęło 21 dni. Wykonawca rozpocznie teraz montaż torów na nowej przeprawie. Stary, zdemontowany wcześniej most, składał się z trzech łukowych
PRZECZYTAJ