Wyniki wyszukiwania
młodzież i dzieci. #ŻółtaNaklejkaPLK – czyli najważniejsze dane o przejeździe kolejowo-drogowym W połowie ubiegłego roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadziły nowe narzędzie podnoszące poziom bezp
PRZECZYTAJpiętrze planowane jest urządzenie hostelu. Oddanie dworców do użytku pasażerów planowane jest na połowę 2022 r. Toruń Miasto i Toruń Wschodni - w podróż z wygodnych peronów PLK planują zmodernizować stacje
PRZECZYTAJe windy, zapewniające lepszy dostęp do pociągów osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Połowa stacji ma już nowy układ torowy. W Otwocku prace obejmują obecnie drugą części stacji. Dla podróżnych
PRZECZYTAJdrogami oraz wygodnych przejść dla pieszych. W Otwocku przy ratuszu i na wysokości peronów wykonano już połowę żelbetowych konstrukcji nowych tuneli dla pieszych. Kontynuowane są prace w miejscu przejazdu ko
PRZECZYTAJal. Wielkopolskiej. Będzie miał dwa perony. Studium wykonalności , które zostanie przygotowane w połowie 2019 r., będzie wsparciem decyzyjnym dla projektu poprzez obiektywne i racjonalne określenie m.in
PRZECZYTAJKolejowymi S.A. została podpisana 17 lutego 2017 r. Czas realizacji kontraktu to 26 miesięcy, czyli do połowy 2019 roku. Do marca 2018 r. planowana jest przebudowa na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Gdańska
PRZECZYTAJbudowę łącznic kolejowych w Rejowcu i Zawadzie. Efektem będzie krótszy o ok. 50 min., czyli prawie o połowę, czas przejazdu między Lublinem a Zamościem (z ok. 2 h 10min. do 1h 18 min.) m.in. dzięki wyeliminowaniu
PRZECZYTAJprzewoźnicy na bieżąco zapewniają bieżącą informację. Rozkłady jazdy obowiązujące od 12 marca już od połowy lutego są dostępne na stacjach i przystankach w formie plakatów oraz na stronach www.portalpasazera
PRZECZYTAJplanach na 2014 r. jest 170 wizyt na 53 projektach w tym 33 kluczowych oraz wizyty ad-hoc. Ponad połowa postulatów z grup roboczych wdrożona Podczas III Forum Inwestycyjnego, które odbyło się 16 kwietnia
PRZECZYTAJsamochodów i pieszych oraz pokazy akcji służb ratunkowych. Całoroczny budżet kampanii wynosi tyle, ile połowa kwoty potrzebnej do modernizacji jednego przejazdu kolejowo-drogowego. Wśród partnerów kampanii są:
PRZECZYTAJ