Wyniki wyszukiwania
możliwości poruszania się. Zamontowane zostało oświetlenie, oznakowanie, wiaty, ławki i gabloty informacyjne. W sąsiedztwie przystanków zamontowano stojaki na rowery. Prace za 347 mln zł wykonane zostały
PRZECZYTAJbędzie latarniami działającymi w technologii LED. Na peronach pojawią się wiaty, ławki, tablice informacyjne i system nagłośnienia. Monitoring zapewni większy poziom bezpieczeństwa. - Nowoczesna kolej to
PRZECZYTAJi nawierzchnia o zróżnicowanej strukturze. Oczekiwanie na pociąg ułatwią wiaty, ławki, tablice informacyjne i system nagłośnienia. Inwestycja obejmie też modernizację przejazdu kolejowo-drogowego. Większe
PRZECZYTAJAkcja „Październik miesiącem edukacji” jest prowadzona w całej Polsce przez Ambasadorki i Ambasadorów Bezpieczeństwa – pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. we współpracy ze Strażą Ochrony Ko
PRZECZYTAJPasażerskiej w 10 lokalizacjach. Zaplanowano montaż systemu do emisji dźwiękowych komunikatów informacyjnych na stacjach i przystankach: Mielec, Wojsław, Mielec Południowy, Rzochów, Rzemień, Tuszyma, Dąbie
PRZECZYTAJ96). Obiekty zapewniają pasażerom wygodę przy wsiadaniu do pociągu. Nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne oraz oznakowanie zwiększają poziom obsługi podróżnych. Dla osób o ograniczonych możliwościach
PRZECZYTAJstacji Lublin Główny pasażerowie korzystają z dwóch nowoczesnych peronów. Są wiaty, ławki, tablice informacyjne. Windy ułatwiają dostęp osobom o ograniczonej możliwości poruszania się. Z nowych, wyższych peronów
PRZECZYTAJpod względem dostępu oraz standardów obsługi. Perony są wyposażone w nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne, oznakowanie oraz ścieżki dotykowe dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Dokończenie
PRZECZYTAJTargowej 74, została podpisana umowa nr SPOT/1.1.1/160/05-03 na prowadzenie działań promująco- informacyjnych do zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja linii kolejowej nr 8. Etap I: odcinek Warszawa Z
PRZECZYTAJten temat wygłaszają drużyny konduktorskie, w pociągach sukcesywnie pojawiają się także plakaty informacyjne. PKP Intercity stale monitoruje frekwencję w swoich pociągach, co pozwala na reakcję, gdy spodziewana
PRZECZYTAJ