Wyniki wyszukiwania
i budowa, podpisano 14 listopada 2018 r. Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Kontakt dla mediów: Mirosław
PRZECZYTAJcelu przywrócenia przewozów pasażerskich we WrOF” jest finansowana ze środków Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Szacunkowy koszt całego
PRZECZYTAJkultury bezpieczeństwa w PLK – mówi Andrzej Pawłowski wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. W ramach podnoszenia poziomu bezpieczeństwa zmniejszono radykalnie ilość miejsc, w których stosowana jest
PRZECZYTAJtrudnym terenie. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ).
PRZECZYTAJgdyż w budżetach na 2019 rok nie zakładano wprowadzenia dodatkowych opłat za dostęp do peronów w ramach udostępniania obiektów infrastruktury usługowej. Decyzja o zmianie terminu wynika również z toczącego [...] ma rozstrzygnąć, czy perony powinny być kwalifikowane jako infrastruktura kolejowa udostępniana w ramach minimalnego dostępu, czy jako element stacji pasażerskiej, będącej obiektem infrastruktury usługowej
PRZECZYTAJprzygotowanie ponad 110 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 znacznych wiaduktów o długości 50-150 m. W ramach prac przewidziano budowę nowych urządzeń sterowania ruchem pociągów. Z wygodnych peronów w podróż [...] Wartość umowy 109,995 zł netto. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Współfinansowanie UE to
PRZECZYTAJlinii aglomeracyjnej” o wartości przeszło 1 mld zł jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Więcej informacji: www.krakow-rudzice.pl . Projekt jest współfinansowany
PRZECZYTAJPrzedsiębiorstwo Mechaniczno - Torowe Sp. z o.o., spółka zależna PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w ramach zadania: „Rewitalizacja linii kolejowej nr 140 Katowice Ligota – Nędza tor nr 1 w km 51,135 – 57
PRZECZYTAJi Środowisko. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
PRZECZYTAJKolejowych S.A. „Prace na linii kolejowej nr 216 na odcinku Działdowo – Olsztyn” są realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Wartość umowy ok. 260 mln zł. Dofinansowanie UE wynosi 85
PRZECZYTAJ