• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy bezpieczeństwo. Rezultatów: 2795, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pisary-nowy-przystanek-zwiekszy-dostep-do-kolei-na-linii-krakow-katowice-8655

Pisary – nowy przystanek zwiększy dostęp do kolei na linii Kraków - Katowice

01.09.2023

skrzyżowanie w miejscu istniejącego w sąsiedztwie przejazdu kolejowo-drogowego. Zwiększy się bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. - PLK SA zmodernizowały główną linię kolejową łączącą Małopolskę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-wygodniej-i-bezpieczniej-dla-podroznych-w-ozarowie-mazowieckim-8556

Będzie wygodniej i bezpieczniej dla podróżnych w Ożarowie Mazowieckim

13.07.2023

terenu pod realizowane roboty zajęli się saperzy oraz wojsko. Saperzy wyznaczyli tzw. strefę bezpieczeństwa, na przebudowywanych torach, co powodowało, że prowadzenie robót budowalnych na tym fragmencie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesna-profilarka-dla-zrk-dom-zapewni-sprawne-prace-na-torach-i-rozjazdach-8753

Nowoczesna profilarka dla ZRK-DOM zapewni sprawne prace na torach i rozjazdach

21.09.2023

zgodnie z wymogami ochrony środowiska. Zakup specjalistycznych maszyn to także inwestycja w bezpieczeństwo – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Zakup profilarki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-zrealizuja-nowe-projekty-dzieki-uwolnionym-srodkom-z-kpo-10015

PLK SA zrealizują nowe projekty dzięki uwolnionym środkom z KPO

22.08.2024

posterunku odgałęźnego Oborniki Wielkopolskie Most do stacji Oborniki Wielkopolskie; 4. Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych – etap VII; 5. Przebudowa wiaduktu kolejowego WK-05 na stacji Gdynia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-start-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-przenoszenie-tbm-nad-torami-9282

Na start trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi – przenoszenie TBM nad torami

19.01.2024

na ważnym społecznie projekcie z obecnym wykonawcą robót z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Jest to projekt niezwykle skomplikowany, wykonywany pod centrum miasta i w trudnym terenie.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-jezdza-juz-po-dwoch-torach-miedzy-opolem-glownym-i-opolem-zachodnim-9270

Pociągi jeżdżą już po dwóch torach między Opolem Głównym i Opolem Zachodnim

17.01.2024

nie kolei na środowisko. Montaż nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym zwiększył poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Projekt: „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn-Koźle – Opole

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-polaczenie-torow-dalekobieznych-i-podmiejskich-na-linii-srednicowej-8208

Warszawa Zachodnia – połączenie torów dalekobieżnych i podmiejskich na linii średnicowej

19.04.2023

średnicowej na wysokości wiaduktu kolejowego koło Warszawy Głównej. Zakres prac wymaga strefy bezpieczeństwa. Dlatego ruch pociągów jest zachowany na jednym z dwóch torów linii podmiejskiej. Budowa nowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsze-podroze-do-trojmiasta-szybciej-do-tczewa-4372

Krótsze podróże do Trójmiasta – szybciej do Tczewa

24.09.2019

transport kolejowy umożliwi modernizacja 57 obiektów inżynieryjnych w tym mostów i wiaduktów. Poziom bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych zwiększy się po budowie 8 bezkolizyjnych skrzyżowań m.in. w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nad-cmk-dwa-nowe-wiadukty-drogowe-zwieksza-mozliwosci-kolei-4369

Nad CMK dwa nowe wiadukty drogowe zwiększą możliwości kolei

20.09.2019

Magistrali Kolejowej pozwoli na zwiększenie prędkości pociągów przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Prace na CMK zmierzają do zwiększenia prędkości składów docelowo do 230-250 km/h. Dobre i szybkie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/elektryfikacja-ocice-rzeszow-nowe-polaczenia-z-rzeszowa-do-warszawy-i-lublina-4354

Elektryfikacja Ocice – Rzeszów, nowe połączenia z Rzeszowa do Warszawy i Lublina

09.09.2019

przewozów drogowych. Więcej ładunków przewożonych na szynach pozwoli odciążyć drogi i zwiększyć bezpieczeństwo. Elektryfikacja trasy, to także zysk dla środowiska. Prowadzenie ruchu kolejowego przy trakcji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...80818283848586878889...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 841 do 850 z 2795.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook