Wyniki wyszukiwania
Straż Ochrony Kolei składająca się z ponad 3tys. funkcjonariuszy, nadzoruje około 19 tys. km linii kolejowej. W ubiegłym roku zanotowano blisko 7400 przestępstw i wykroczeń na obszarze kolejowym, w tym
PRZECZYTAJpierwszą inwestycją w kraju zrealizowaną w ramach Programu przystankowego, koszt prac to niespełna 2,3 mln zł netto. Łatwiejsze dojazdy, wygodniejsze przesiadki W województwie mazowieckim planujemy wybudować
PRZECZYTAJniedzielę 9 czerwca na zakopiańskiej stacji oddaliśmy do użytkowania podróżnych zmodernizowany peron nr 3. Niebawem dołączy do niego zupełnie nowy nr 4. Jeszcze w bieżącym miesiącu, zamiast dotychczasowych
PRZECZYTAJsąsiednich miejscowości. Inwestycja w Nidzie to koszt niemal 4 mln zł, a w Stawianach Pińczowskich przeszło 3 mln zł. W obydwu lokalizacjach wybudowaliśmy perony zgodnie z najnowszymi standardami. Wyposażone są
PRZECZYTAJKolbego/ul. Szymanowskiej (droga powiatowa nr 3837W). 140-metrowy tunel pod torami linii kolejowej nr 3 Warszawa – Kunowice zastąpi obecny przejazd, a kierowcy nie będą musieli czekać przed zamkniętymi rogatkami
PRZECZYTAJMaksymiliana Kolbego / ul. Szymanowskiej (droga powiatowa nr 3837W) z dwoma torami linii kolejowej nr 3 Warszawa – Kunowice. Efektem inwestycji będzie zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w ruchu kolejowym
PRZECZYTAJw Radomiu, gdzie będą rogatki i nowe oświetlenie. Wartość prac na 21 przejazdach na Mazowszu to 25,3 mln zł netto. Prace są realizowane w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii
PRZECZYTAJUzyskane wyniki będą przetwarzanie za pomocą specjalnego oprogramowania, które pokaże obraz gruntu w 3D. W szybki i bezinwazyjny sposób zostaną pozyskane informacje o znajdujących się w ziemi rurach, kablach
PRZECZYTAJinwestycji przewidziano na przełomie III i IV kwartału przyszłego roku. Wartość inwestycji szacuje się na 3,7 mln zł. Środki pochodzą z budżetu spółki. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski Zespół prasowy PKP
PRZECZYTAJPerony w Zielonej Górze z nowymi wiatami
15.03.2019
jest ze stali, a zadaszenie w jednej trzeciej szklane. Konstrukcje już widać na dojściu do peronu nr 3. Wykonawca ustawił ważące kilkaset kilogramów podpory zadaszenia. Montaż rozpoczął się też na peronie
PRZECZYTAJ