Wyniki wyszukiwania
Prace na stacji warte były ok. 31,7 mln zł, na modernizację wiaduktu kolejowego przeznaczono ok. 6,3 mln zł. Obecnie na stacji kończą się odbiory, które potwierdzą właściwe wykonanie robót. Najważniejsze
PRZECZYTAJstrukturze. Wykonawcy przystępują do kolejnego etapu modernizacji stacji. Prace budowlane obejmą peron nr 3, który będzie powiększony i podwyższony. Prace będą także przy rozbudowywanym przejściu podziemnym.
PRZECZYTAJDla komfortu podróżnych, zwłaszcza osób z ograniczoną możliwością poruszania się, na przystanku Warszawa Aleje Jerozolimskie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wymieniły 4 windy. Ułatwiają one dostęp z w
PRZECZYTAJprzenośnik ślimakowy - 30 ton Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8
PRZECZYTAJoddanych do użytku dwóch zmodernizowanych peronów, rozpocznie się kolejny etap przebudowy. Peron nr 3, podobnie jak dwa nowe, będzie powiększony i podwyższony. Wykonawcy pracować będą przy rozbudowywanym
PRZECZYTAJzamontowane windy w obrębie dwupoziomowej stacji Kępno. Połączą one dolne perony nr 1 i nr 2 z górnymi nr 3 i nr 4. W pozostałych lokalizacjach dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się będą pochylnie
PRZECZYTAJgłównych punktów zasilania prąd o średnim napięciu 20 kV przetwarzany jest w prąd stały o napięciu 3 kV, którym zasilana jest sieć trakcyjna, a następnie pojazdy. Podstacje trakcyjne zasilają również tzw [...] ; Rozdzielnica 20kV AC; 2 transformatory na potrzeby podstacji (na zewnątrz budynku); Rozdzielnica 3kV DC; Elektroniczne urządzenie ziemnozwarciowe; Rozdzielnice; Bateria akumulatorów; Urządzenia sterowania
PRZECZYTAJStrzegomska estakada to 745-metrowa żelbetowa konstrukcja z 45 niszami i 3 wiaduktami, która łukiem otacza stare miasto. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły remont obiektu i przygotowanie nowego
PRZECZYTAJinformację o kursujących pociągach. Na stacji wymieniane są tory i sieć trakcyjna. Ułożono już około ok. 3 km nowych torów i zamontowano sieć trakcyjną. Przebudowa obejmuje 10 rozjazdów, most i przejazd kolejowo
PRZECZYTAJwysokości Do wybudowania przyczółków i nasypów wiaduktu wykorzystano już: 285 ton zbrojenia 8 774 m3 ziemi 3 544 m3 betonu Piesze przejście pod torami W Koninie gotowa jest zasadnicza konstrukcja przejścia p
PRZECZYTAJ