Wyniki wyszukiwania
Zakres robót budowlanych na odcinku Ciechanów - Mława obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 30 km linii kolejowej, przebudowę układów torowych na stacjach Konopki i Mława mod
PRZECZYTAJprzesiadek. Firma Domost Sp. z o.o., z którą podpisaliśmy umowę, zaprojektuje i wybuduje parking na 20 samochodów, w tym 2 stanowiska dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Miejsca parkingowe [...] wcześniej wykonanych prac, które znacząco zmieniły warunki podróżowania ze stacji Niemojki. Od jesieni 2021 r., pociągi zatrzymują się przy dwukrawędziowym peronie o długości 200 m, który zapewnia większy komfort
PRZECZYTAJważnej trasy towarowej. Kolej staje się coraz sprawniejszym, najbardziej przyjaznym dla środowiska środkiem transportu. Budujemy kolej bezpieczną, komfortową i coraz bardziej punktualną – powiedział Andrzej [...] to 1,2 mld zł netto. Dofinansowanie z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. W 2021 roku będą realizowane prace projektowe, a budowę przewidziano na lata 2022- 2024. Korzystnie zmienia
PRZECZYTAJBłonie Rokitno. Celem „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych środków transportu
PRZECZYTAJPadew zaplanowano w ramach „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Zakończenie prac przewidziane jest w trzecim kwartale 2023 r. Zmiany w organizacji ruchu podczas [...] a podkarpackiego Celem „Rządowego Programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” jest przeciwdziałanie wykluczeniu komunikacyjnemu, promowanie ekologicznych środków transportu
PRZECZYTAJOstrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po
PRZECZYTAJprzywrócenie połączeń pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około godziny i 40 minut. Po
PRZECZYTAJOstrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po
PRZECZYTAJOstrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła 35 km/h, a podróż zajmowała około 1 godziny i 40 minut. Po
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wraz z SKM Warszawa w ramach prób technicznych oraz w celu zapoznania się maszynistów z trasą przeprowadziły pierwszą jazdę składu pociągu tunelem wiodącym do stacji Warszawa
PRZECZYTAJ