Wyniki wyszukiwania
Szybką koleją z Olsztyna do Giżycka
05.05.2022
do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. W ramach inwestycji wymienione będą tory oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wzrost poziomu bezpieczeństwa zapewni przebudowa 38
PRZECZYTAJpociągiem z Radomia m.in. w stronę przystanków Warszawa Koło i Młynów na linii obwodowej. Budowane są nowe tory i rozjazdy, stawiane są słupy i rozwieszana jest sieć trakcyjna. Prowadzone są również prace w tunelu
PRZECZYTAJżelbetowe. Modernizacja stacji w Oświęcimiu, to nie tylko teren ważny dla podróżnych. Prace obejmują tory i odwodnienie, sieć trakcyjną oraz obiekty inżynieryjne i drogi w obrębie stacji. W obszarze bezp
PRZECZYTAJktóre będą wyposażone w windy i schody ruchome, zdemontowane będą stare konstrukcje. Rozbierane są tory: szyny i podkłady. Prace przy peronach zaczną się od peronu nr 4. Wykonawca zabezpieczy zabytkowe
PRZECZYTAJzostanie układ torów i rozjazdów oraz wymieniona sieć trakcyjna. Dzięki przebudowie stacji powstaną 2 tory tzw. odstawcze, co umożliwi wykorzystanie jej jako stacji końcowej dla pociągów aglomeracyjnych.
PRZECZYTAJrozkładowe przejazdy pociągów i roboty zapewnia odpowiednia, etapowa organizacja inwestycji. Dwa nowe tory z siecią trakcyjną i nowoczesnymi urządzeniami sterowania są już gotowe m.in. na szlakach Poznań –
PRZECZYTAJWarszawa - Lublin, Warszawa - Stalowa Wola czy Lublin- Łuków. Dzięki rozwojowi kolei w regionie na tory wróciły pociągi na linii Lubartów-Parczew. Dzięki nowej inwestycji PLK – kładce nad linią kolejową
PRZECZYTAJDekerta, Morawiańskiego i Złocieniową. Między Krakowem Głównym, a Krakowem Płaszowem budowane są cztery tory kolejowe. Ruch dalekobieżny zostanie oddzielony od ruchu aglomeracyjnego. Powstaną warunki do uruchomienia
PRZECZYTAJgranicą województwa mazowieckiego PLK zaplanowały łącznie budowę 12 bezkolizyjnych przepraw przez tory. Poza inwestycjami w Łochowie, wybudowano już przejście podziemne w Jasienicy Mazowieckiej oraz wiadukty
PRZECZYTAJszerokości 11 metrów. Znalazło się na nim miejsce na 7 metrową jezdnię i chodnik o szerokości 2 metrów. Tory kolejowe znajdują się niemal 6,5 metra pod wiaduktem. Mieszkańcy Woli Filipowskiej od marca korzystają
PRZECZYTAJ