Wyniki wyszukiwania
PLK SA aktywne na Targach TRAKO 2023
18.09.2023
emu w Gdańsku – żurawia kolejowego przez firmę TECHNE KIROW GmbH. Miejsce: tor wystawienniczy B nr 2 – Gdańsk Zaspa Towarowa . 20 września (środa), godz. 12:00 - 14:00 – IV Debata infrastrukturalna pn [...] kolejowych w północno-wschodniej Europie. Miejsce: Centrum Konferencyjne AMBEREXPO (I piętro, sala nr 4). Wstęp na konferencję: wolny . 21 września (czwartek), godz. 10:00 – briefing prasowy dotyczący przekazania
PRZECZYTAJ– najszybsze pociągi pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością do 160 km/h w czasie poniżej 2 godz. Wnioski, związane z uzyskaniem nowych zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji, są sukcesywnie [...] h na przełomie III i IV kwartału 2024). Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., warta ponad 4 mld zł współfinansowana jest z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Projekt jest ws
PRZECZYTAJw Kępnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły ok. 17 mln zł. W Słupi nowy, wyższy peron (nr 2) zapewnia taki sam standard, jak zmodernizowana wcześniej, sąsiednia platforma. Dla pasażerów są wiaty [...] w obrębie przebudowanego peronu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zrealizowały prace w Słupi za ok. 4 mln zł. PLK zapewniają coraz lepszy dostęp do kolei Przebudowa peronów w Kępnie i Słupi to część og
PRZECZYTAJśrodowisko z uwzględnieniem informacji o danych ruchowych, technicznych i środowiskowych”. Za prawie 4,5 mln zł opracowany zostanie system monitorujący ważne parametry związane z eksploatacją linii kolejowych [...] Badania i Rozwój w Infrastrukturze Kolejowej – BRIK II. Na badania PLK S.A. oraz NCBiR przeznaczyły po 2,25 mln zł. BRIK dla rozwoju kolei Do chwili obecnej w ramach w ramach przedsięwzięcia BRIK przeprowadzono
PRZECZYTAJRzeszów Główny od 1 lipca podróżni będą korzystać z peronu nr 3 oraz dodatkowego – tymczasowego peronu nr 4 (od strony budynku dworca, ul. Łączna). Specjalnie przygotowane oznakowanie, plakaty oraz ulotki, ułatwią [...] przebudowa torów oraz sieci trakcyjnej od strony budynku dworcowego. Prace obejmą najpierw perony nr 1 i nr 2. Przebudowane będą wszystkie perony. Obiekty zostaną wyposażone w nowe wiaty, ławki, czytelne oznakowanie
PRZECZYTAJzmiany kierunku jazdy, co znacznie skróci czas podróżowania między Olkuszem a Krakowem. – Ostatnie 4 lata to dobry czas dla polskiej kolei. Zależy nam na jej rozwoju w każdym regionie naszego kraju, także [...] infrastruktury. Obecne możliwości podróży koleją z Olkusza do stolicy Małopolski są przez Tunel w czasie 2 h 30 minut, z przesiadką w Tunelu. Istnieje także druga możliwość, przez Katowice Szopienice w czasie
PRZECZYTAJBezpieczne wakacje na kolei
05.07.2018
że masz przy sobie ważny bilet. 2. Zachowaj ostrożność przy wsiadaniu i wysiadaniu. 3. Nie zostawiaj bagażu bez opieki, by nie uruchamiać procedury bezpieczeństwa. 4. Nie wychylaj się przez okno w trakcie
PRZECZYTAJczerwcu. Wtedy w pierwszej kolejności zamknięty zostanie przejazd przy ul. Łupaszki. W poniedziałek (4 czerwca) rozpocznie się wyburzanie starej konstrukcji obiektu. Rozbiórka trwać będzie dwa tygodnie (do [...] do Katowic do ok. 1 h. Inwestycja zakończy się w 2020 roku. Szacowana wartość projektu opiewa na ok. 2 mld zł. Kontakt dla mediów: Piotr Hamarnik Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. piotr.ham
PRZECZYTAJczytelne oznakowanie. Zamontowane będą tablice informacyjne i gabloty na rozkłady jazdy. Kolejarze ustawią 4 nowe wiaty, są już przygotowane miejsca do ich montażu. Wprowadzenie na linię pociągów pasażerskich [...] Brochów. Szacunkowy koszt prac 55 mln zł. Będą kolejne przystanki z RPO Do roku 2020 zostaną wybudowane 2 nowe przystanki. Mokronos Górny będzie między stacją Wrocław Zachodni a przystankiem Smolec na trasie
PRZECZYTAJmodernizacji stacji. W zeszłym roku zakończyła się przebudowa budynku dworca i dwóch peronów nr 1 i 4. Mieszkańcy i turyści w 2019 r. będą korzystać ze stacji, całkowicie pozbawionej barier dla osób ni [...] PLK zaplanowały zadaszenia na całej długości trzech peronów, peron czwarty już posiada wiatę. Perony 2 i 3, które dotychczas nie przeszły zmian, zostaną przebudowane. Będą miały antypoślizgową nawierzchnię
PRZECZYTAJ