Wyniki wyszukiwania
etap I (POIiŚ 5.1-11.1)”. Wartość całego projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ wynosi ponad 2,9 mld zł. KORZYŚCI Z REALIZACJI PROJEKTU Poprawa komfortu podróży
PRZECZYTAJMinisterstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej 2. Ministerstwo Edukacji Narodowej 3. Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 4. Komenda Główna Policji 5. Komenda Główna Straży Granicznej
PRZECZYTAJKrótsze czasy przejazdu Od września z Poznania do Warszawy pojedziemy w czasie 2 godz. 18 min, a ze stolicy do Szczecina w czasie 4 godz. 32 min (pociąg EIC 1804/8105 Sedina ). Podobny czas przejazdu na trasie
PRZECZYTAJmniej niż w 2015 r. (zginęło 14 osób). W zdarzeniach uczestniczyło 28 samochodów osobowych, 4 samochody ciężarowe, 2 samochody dostawcze, ciągnik rolniczy i motorower. Kierowcy – sprawcy wakacyjnych wypadków
PRZECZYTAJliczbach Projekt zakłada budowę lub modernizację: - ponad 30 przejazdów - 9 peronów - 6 nastawni - 4 wiaduktów - 2 podziemnych przejść dla pieszych - 1 kładki dla pieszych Projekt współfinansowany przez Unię
PRZECZYTAJInwestycja w liczbach Budowa lub modernizacja: - ponad 30 przejazdów - 9 peronów - 6 nastawni - 4 wiaduktów - 2 podziemnych przejść dla pieszych - 1 kładki Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze
PRZECZYTAJProgramu Kolejowego. Planowane do końca 2022 r. prace za ok. 4 mld zł są dofinansowane z instrumentu Unii Europejskiej CEF „Łącząc Europę” w kwocie ok. 2 mld zł. Szczegółowe informacje o inwestycji oraz zdjęcia
PRZECZYTAJInfrastruktury. Trzy wagony platformy otrzymał Klub Sympatyków Kolei we Wrocławiu. Dwa wagony typu 2Z i jeden 4Z zostały wyprodukowane przez Hutę „Ostrowiec” w latach pięćdziesiątych XX w. W PLK wykorzystywano
PRZECZYTAJto jedno z największych przedsięwzięć w ramach Krajowego Programu Kolejowego. Inwestycję wartą ok. 4,1 mld zł współfinansuje Unia Europejska z instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Wartość dofinansowania [...] najszybsze pociągi dalekobieżne pojadą między Poznaniem a Szczecinem z prędkością 160 km/h poniżej 2 godzin. Zmodernizowana trasa zapewni lepsze warunki przewozu towarów ważną częścią europejskiego korytarza
PRZECZYTAJzmiany kierunku jazdy, co znacznie skróci czas podróżowania między Olkuszem a Krakowem. – Ostatnie 4 lata to dobry czas dla polskiej kolei. Zależy nam na jej rozwoju w każdym regionie naszego kraju, także [...] infrastruktury. Obecne możliwości podróży koleją z Olkusza do stolicy Małopolski są przez Tunel w czasie 2 h 30 minut, z przesiadką w Tunelu. Istnieje także druga możliwość, przez Katowice Szopienice w czasie
PRZECZYTAJ