Wyniki wyszukiwania
likwidować skutki zdarzeń oraz prowadzić akcje zabezpieczające związane m.in. z usuwaniem powalonych na tory drzew lub odśnieżaniem. Pojazd ma własny napęd i rozwija prędkość do 80 km/h. Może zabrać do 20 ton
PRZECZYTAJKłodzko Miasto przemienia się w stację
07.02.2020
Kościuszki. Na stacji Kłodzko Miasto do dwóch torów zostaną dobudowane i zelektryfikowane dwa dodatkowe tory. Nowa nastawnia oraz dziewięć rozjazdów zapewni sprawny i bezpieczny przejazd większej liczby pociągów
PRZECZYTAJświateł, wjeżdżanie pod opadające rogatki, omijanie slalomem zamkniętych półrogatek oraz wjeżdżanie na tory w momencie gdy nie ma miejsca na zjazd z przejazdu. W 2018 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oznakowały
PRZECZYTAJpodłoże wbito już około 7200 betonowych pali, a docelowo będzie ich około 85 tys. Remontowane są stare tory oraz sieć trakcyjna. Wykonawca zgromadził na placu budowy m. in. ponad 5 tys. podkładów oraz prawie
PRZECZYTAJPrzemysłowa 12 (w weekendy 11). Zakres wykonanych prac objął nie tylko perony. Przebudowane zostały tory w rejonie nowych przystanków, zamontowano 3 nowe rozjazdy i odpowiednio przebudowano sieć trakcyjną
PRZECZYTAJbudują nową kolej w Krakowie W ramach modernizacji krakowskiej linii średnicowej PLK przebudowują tory o długości niemal 20 km między przystankiem Kraków Łobzów a podkrakowskim Podłężem. Powstają estakady
PRZECZYTAJKończą się zasadnicze prace na trasie Pisz – Ełk. Zmodernizowane zostały perony i wymienione tory. Postęp prac pozwala na powrót od 15 grudnia pociągów i zakończenie zastępczej komunikacji autobusowej
PRZECZYTAJkrakowskiej linii średnicowej zakłada budowę w centrum miasta w sumie czterech torów kolejowych. Tory „boczne” będą dla pociągów aglomeracyjnych i regionalnych, a środkiem jeździć będą pociągi dalekobieżne
PRZECZYTAJkolejowych. Drugi most znajdzie się nad rzeką do końca tego roku. Następnie na obiektach układane będą tory, montowana sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Gotowa przeprawa nad Narwią będzie
PRZECZYTAJdwóch stron miasta. Prace na stacji Oświęcim, oprócz peronów i przejścia podziemnego, obejmują również tory, sieć trakcyjną oraz obiekty inżynieryjne. Istotny dla bezpieczeństwa zakres dotyczy urządzeń tel
PRZECZYTAJ