• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1776, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-standard-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-2484

Nowy standard podróży koleją na Dolnym Śląsku

26.06.2014

Trwają intensywne prace związane z drugim etapem modernizacji linii kolejowej E 59 na odcinku między Wrocławiem a granicą województwa dolnośląskiego. W ramach inwestycji tylko maju tego roku zarządca narodowej [...] możliwością poruszania się. Koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” to 1 311 855 632,95 milionów złotych, z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/6-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-slaskim-odcinku-e30-814

6 ofert w kolejnym przetargu na śląskim odcinku E30

29.07.2010

zamówienia wynosi 40 miesięcy od dnia podpisania umowy. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków Przetarg nr 2” obejmuje modernizację linii E 30 na odcinku: [...] kolejowych. Przewidywany okres realizacji projektu: 2010-2015. Projekt "Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków" znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozwoj-kolei-na-podkarpaciu-przygotowanie-polaczen-mielec-padew-6839

Rozwój kolei na Podkarpaciu - przygotowanie połączeń Mielec – Padew

01.04.2022

Dębica. Następnym etapem jest odbudowa odcinka linii Mielec – Padew. W marcu wykonawca rozpoczął prace. Przygotowywany jest teren do układania nowych torów i budowy peronów. Pierwszy etap, to usuwanie starych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-koleja-z-warszawy-do-lublina-8777

Szybciej i wygodniej koleją z Warszawy do Lublina

25.09.2023

kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I i etap II” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-30-sierpnia-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-4926

Od 30 sierpnia korekta rozkładu jazdy pociągów

18.08.2020

Krajowego Programu Krajowego o wartości 76 mld zł to projekty już zakończone i na zaawansowanym etapie realizacji. Dzięki inwestycjom kolej staje się dostępniejsza, bezpieczniejsza i coraz bardziej k [...] odcinek Głuszyca – Wałbrzych Główny, zamknięty dla ruchu z powodu remontu tunelu kolejowego. Kolejne etapy inwestycji dla lepszych podróży Na odcinku Zgierz – Kutno za pociągi regionalne będą kursować autobusy [...] Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół, który zapewnia pasażerom pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień na kolei, spowodowanych np. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trojporozumienie-dla-lodzi-i-pasazerow-kolei-1238

Trójporozumienie dla Łodzi i pasażerów kolei

29.03.2011

Europejskiej ogłoszenia o postępowaniu. Wnioski o udział w postępowaniu do dnia zakończenia tego etapu, czyli 1 kwietnia 2010 roku, złożyło 12 firm lub konsorcjów. Komisja przetargowa zbadała złożone dokumenty [...] Widzew – Łódź Chojny – Łódź – Kaliska („Lot B1”); • modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B2 – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej [...] Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-kolejowy-w-lancucie-wieksze-bezpieczenstwo-na-torach-i-poprawa-komunikacji-drogowej-5706

Wiadukt kolejowy w Łańcucie - większe bezpieczeństwo na torach i poprawa komunikacji drogowej

17.05.2021

realizowana jest z projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Przedsięwzięcie warte ponad 312 mln zł współfinansuje Unia Europejska z Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mijanka-z-przystankiem-w-barwaldzie-srednim-zwiekszy-mozliwosci-podrozy-koleja-na-podbeskidzie-5939

Mijanka z przystankiem w Barwałdzie Średnim zwiększy możliwości podróży koleją na Podbeskidzie

26.07.2021

linii kolejowej nr 117 odcinek Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona – Wadowice - granica województwa” (Etap I) . Ich zakończenie zaplanowano na czerwiec 2022 r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-przewozow-na-poludniu-mazowsza-4633

PLK zwiększają możliwości przewozów na południu Mazowsza

20.04.2020

Roboty rozpoczęły się na początku kwietnia i planowane są do czerwca. Następnie rozpocznie się kolejny etap prac, który potrwa do sierpnia. Wymieniane będą szyny na odcinku pomiędzy stacjami Wieniawa i Przysucha

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowa-towarowa-obwodnica-bydgoszczy-coraz-sprawniejsza-4582

Kolejowa towarowa obwodnica Bydgoszczy coraz sprawniejsza

16.03.2020

w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 201 na odcinku Nowa Wieś Wielka – Maksymilianowo – etap III”. PLK wzmocniły już podtorze na szlaku Bydgoszcz Emilianowo – Bydgoszcz Wschód oraz wymieniły

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...76777879808182838485...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 801 do 810 z 1776.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook