Wyniki wyszukiwania
szczelinowych. Z zaplanowanych ścian o powierzchni około 40 000 m2 (blisko 2 km długości) wykonano już połowę, która posłuży głównie do podtrzymania płyty stropowej stacji. Do konstrukcji dworca zaplanowano
PRZECZYTAJoparciu o sygnał zastępczy. W efekcie liczba takich lokalizacji od marca 2012 r. zmniejszyła się o połowę, ze 157 do 75, co stanowi mniej niż 2,5 proc. wszystkich posterunków ruchu. Celem jest dalsze og
PRZECZYTAJOsobowicach to najdłuższy most kolejowy we Wrocławiu. Pierwotna przeprawa została wybudowana w drugiej połowie XIX w., a po wojnie, w latach 1947-61, przeprowadzono jej odbudowę. Mostem biegną dwa tory na niezależnej [...] Koszt inwestycji: ok. 21 mln zł 8. Most w Suchej Beskidzkiej w 6 tygodni Powstał w 6 tygodni i od połowy czerwca zapewnia sprawniejszą, szybszą oraz bezpieczniejszą jazdę pociągów. Nowy most kolejowy w [...] Most w Dębicy - krótsza podróż z Krakowa do Rzeszowa i Przemyśla Przeprawa przez Wisłokę w Dębicy od połowy grudnia usprawnia ruch kolejowy na modernizowanej trasie E30 Kraków – Rzeszów. Nowy czteroprzęsłowy
PRZECZYTAJna odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Zachodnia”. Zakończenie inwestycji planowane jest w II połowie 2023 r. Projekt ubiega się o dofinansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w
PRZECZYTAJjednostek sprzętu. Dotychczas wykonawca przygotował już pylony nowego przejścia nad peronami. W połowie kwietnia rozpocznie się nasuwanie na konstrukcje elementów kładki. W obszarze stacji, Budimex usunął/
PRZECZYTAJwiaduktów, po wyborze wykonawcy przez samorząd, planowane jest do końca roku. Nowe obiekty będą gotowe do połowy 2023 r. Na podstawie zawartej umowy inwestycja warta ponad 35 mln zł zostanie zrealizowana przez
PRZECZYTAJmówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Wiadukt będzie zbudowany do połowy 2023 r. Podczas prac utrzymany będzie ruch kolejowy. Inwestycja, w uzgodnieniu z samorządem, będzie
PRZECZYTAJurą techniczną na dworcach, stacjach i przystankach kolejowych” jest planowane do zakończenia w połowie 2022 r. Prace zrealizuje konsorcjum firm Aldesa Construcciones Polska Sp. z o.o. (Lider), Aldesa
PRZECZYTAJmłodzież i dzieci. #ŻółtaNaklejkaPLK – czyli najważniejsze dane o przejeździe kolejowo-drogowym W połowie ubiegłego roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wprowadziły nowe narzędzie podnoszące poziom bezp
PRZECZYTAJGrzybowe, Złotkowo, Bogdanowo Pociągiem z nowych peronów bez komunikacji zastępczej Pociągi wróciły w połowie grudnia na modernizowane trasy: z Lublina do Warszawy, z Krakowa do Chabówki i Zakopanego (od weekendu
PRZECZYTAJ