• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-rozjazdow-inwestycja-w-bezpieczenstwo-3733

Modernizacja rozjazdów - inwestycja w bezpieczeństwo

bezpieczeństwa przez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie produkcyjnym", etap II, do końca 2020 roku wymienimy 245 rozjazdów w całej Polsce. Rozjazdy będą montowane w technologii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/widac-efekty-prac-na-trasie-poznan-warszawa-3720

Widać efekty prac na trasie Poznań - Warszawa

05.05.2018

przygotowuje się do wznowienia ruchu pociągów. Prace są bardzo zaawansowane. Planowany jest kolejny etap prac i komunikacja zastępcza pomiędzy Koninem a Barłogami. W Koninie widoczny jest już nowy peron

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e-30-z-nowej-estakady-na-nowy-most-3841

Modernizacja linii kolejowej E 30 - z nowej estakady na nowy most

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-tempo-prac-na-linii-stalowa-wola-rozwadow-lublin-3625

Dobre tempo prac na linii Stalowa Wola Rozwadów - Lublin

15.02.2018

em podstacji trakcyjnych. W marcu PLK rozpoczną prace na odcinku Lublin Zemborzyce – Kraśnik. Ten etap potrwa do końca sierpnia. Przygotowane jest 40 tys. ton tłucznia. Będzie wykorzystane 25 rozjazdów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rybnik-wygodniejsze-perony-przebudowywane-tory-i-wiadukt-3599

Rybnik - wygodniejsze perony, przebudowywane tory i wiadukt

24.01.2018

torów i sieci trakcyjnej. Prace podzielono na etapy, obejmujące kolejno dwie części wiaduktu. Remont wiaduktu zakończy się w sierpniu 2018 roku. Pierwszy etap prac i związane z nim zamknięcia drogi pod obiektem [...] obiektem potrwają do końca marca. Następny etap prac rozpocznie się w maju i potrwa do sierpnia. W pierwszym etapie od strony dzielnicy południowej zdemontowane zostaną 3 tory i stalowe konstrukcje wiaduktu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-w-woj-mazowieckim-na-trasie-radom-radzice-3573

Szybciej koleją w woj. mazowieckim na trasie Radom - Radzice

27.12.2017

szybsze i sprawniejsze przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h. W 2016 r. zakończony został pierwszy etap przebudowy Radzice – Radom na odcinkach Radom – Radom Krychnowice - Wolanów i Radzice – Radzice. Wartość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlasie-wielkopolska-i-pomorze-lepsze-podroze-i-przewoz-ladunkow-koleja-dzieki-inwestycjom-cef-3558

Podlasie, Wielkopolska i Pomorze - lepsze podróże i przewóz ładunków koleją dzięki inwestycjom CEF

06.12.2017

Wrocław Modernizacja linii kolejowej E59 na odcinku Czempiń – granica woj. dolnośląskiego jest ostatnim etapem przystosowania trasy Poznań – Wrocław do prędkości 160 km/h. W ramach tego projektu zmodernizowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-i-modernizowane-przystanki-na-linii-poznan-pila-3528

Nowe i modernizowane przystanki na linii Poznań - Piła

06.11.2017

rozkładowe połączenia z Poznania do Obornik i Piły. Pierwszy etap prac planowany jest do grudnia 2017 r. Powstaje Lokalne Centrum Sterowania - drugi etap prac Od grudnia do marca 2018 r. układane będą kable [...] nastawnie kontenerowe. Zaplanowano prace przy sieci trakcyjnej. W marcu 2018 r. rozpocznie się kolejny etap modernizacji. Obejmie drugi tor na odcinku Poznań – Oborniki Most, a także: remont mostu na Warcie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-stalowa-nowy-przystanek-i-modernizacja-linii-3484

Warszawa Stalowa - nowy przystanek i modernizacja linii

25.09.2017

. Inwestycja „Poprawa przepustowości linii kolejowej E 20 na odcinku Warszawa – Mińsk Mazowiecki, etap I” będzie realizowana w systemie „projektuj + buduj”. Planowana na 26 miesięcy od podpisania umowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-ruszyla-modernizacja-peronow-3475

Gdańsk Główny - ruszyła modernizacja peronów

13.09.2017

"Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap II Gdańsk Główny.” Łączny koszt modernizacji stacji Gdańsk Główny wynosi 62 mln zł. Do stycznia 2020

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook