• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy KPO. Rezultatów: 95, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-czas-zaczac-plk-sa-zmodernizuja-linie-sucha-beskidzka-zywiec-10255

Prace czas zacząć! PLK SA zmodernizują linię Sucha Beskidzka – Żywiec

03.12.2024

Ostatniego dnia listopada ruszyły prace na linii kolejowej nr 97 Sucha Beskidzka – Żywiec. Na trasę wyruszył pociąg sieciowy przy pomocy którego demontowana jest sieć trakcyjna zaczynając od stacji Ży

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasa-kolejowa-sucha-beskidzka-zywiec-zyska-nowy-standard-jest-umowa-na-inwestycje-9841

Trasa kolejowa Sucha Beskidzka – Żywiec zyska nowy standard. Jest umowa na inwestycję

25.06.2024

Trasa kolejowa Sucha Beskidzka – Żywiec stanowi fragment linii nr 97 Skawina – Żywiec. Małopolski odcinek linii nr 97 między Skawiną a Suchą Beskidzką został zmodernizowany w ramach większego projektu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepszy-kolejowy-dostep-do-baltyckich-portow-odpowiedzia-na-potrzeby-polskiej-gospodarki-10249

Coraz lepszy kolejowy dostęp do bałtyckich portów odpowiedzią na potrzeby polskiej gospodarki

02.12.2024

. Ich zakończenie planowane jest w IV kw. br. Realizacja projektu, zgodnie z założeniami programu KPO, planowana jest do czerwca 2026 r.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sterowanie-z-augustowa-usprawni-ruch-pociagow-na-linii-sokolka-suwalki-10173

Sterowanie z Augustowa usprawni ruch pociągów na linii Sokółka – Suwałki

24.10.2024

Ruch kolejowy na stacjach Sidra, Dąbrowa Białostocka, Jastrzębna i przystanku Szczepki będzie nadzorowany z nowego miejscowego centrum sterowania, które powstanie w Augustowie. Zamiast dotychczasowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/atrakcyjne-polaczenia-kolejowe-z-wroclawia-w-karkonosze-dzieki-odnowionym-mostom-i-wiaduktom-9796

Atrakcyjne połączenia kolejowe z Wrocławia w Karkonosze dzięki odnowionym mostom i wiaduktom

10.06.2024

planowane są roboty. Szacowany czas realizacji inwestycji to 26 miesięcy. Wartość projektu ze środków z KPO wynosi ok. 125 mln. Zwiększamy możliwości linii kolejowej Wrocław – Jelenia Góra Zakończyły się prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ahm-zrobila-swoje-koniec-prac-podtorzowych-miedzy-babami-a-piotrkowem-trybunalskim-10869

AHM zrobiła swoje – koniec prac podtorzowych między Babami a Piotrkowem Trybunalskim

04.07.2025

– Częstochowa W najbliższym czasie na odcinku Koluszki – Częstochowa ruszą prace w ramach projektu KPO pn. „Prace na linii kolejowej nr 1 na odcinkach: Koluszki – Częstochowa oraz Zawiercie – Dąbrowa Górnicza”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-informacji-dla-podroznych-na-liniach-podmiejskiej-kolei-aglomeracyjnej-8205

Więcej informacji dla podróżnych na liniach Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej

19.04.2023

przedsięwzięcia przewidziane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy. Do czasu pozyskania finansowania z KPO, Spółka PLK SA zabezpieczyła alternatywne źródła finansowania, bez uszczerbku dla innych zadań. Termin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-skrzyzowaniach-kolejowo-drogowych-w-aglomeracji-wroclawskiej-9485

Bezpieczniej na skrzyżowaniach kolejowo-drogowych w aglomeracji wrocławskiej

15.03.2024

kolejowych — etap III” o wartości 17 mln zł netto finansowane jest w ramach Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Wykonanie prac planowane jest do kwietnia 2025 r. Więcej informacji na ten temat: Na Dolnym Śląsku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-ostroda-pierwsze-prace-przy-budowie-tunelu-fotogaleria-9701

Stacja Ostróda. Pierwsze prace przy budowie tunelu [FOTOGALERIA]

16.05.2024

Na stacji Ostróda podróżni dostrzec mogą postępy przy budowie konstrukcji przejścia podziemnego. Powstaje pierwszy segment nowego tunelu w miejscu częściowo rozebranego starego peronu nr 2 i peronu nr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/80-milionow-zlotych-na-linie-miedzy-lukowem-a-deblinem-9817

80 milionów złotych na linię między Łukowem a Dęblinem

20.06.2024

drugiej połowie 2024 roku i potrwają dwa lata. Ich wartość to 70 mln zł, finansowane są ze środków KPO. Za niespełna 10 mln zł ze środków własnych spółki remontujemy most kolejowy nad Wisłą obok twierdzy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 95.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook