Wyniki wyszukiwania
prac w ramach programu w województwie to około 28,2 mln zł. Zmiany w Augustowie i Hajnówce dzięki KPO Ważne inwestycje prowadzone są także w innych miastach regionu, w ramach środków z Krajowego Planu
PRZECZYTAJSzlifowanie szyn w torze nr 1 i 2 oraz rozjazdów na całej 224-kilometrowej trasie od Grodziska Mazowieckiego do Zawiercia jest elementem dostosowania CMK do najwyższych prędkości na polskiej sieci kol
PRZECZYTAJzabudowę Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej” będzie ubiegał się o dofinansowanie ze środków KPO. Otwarcie ofert przewidzieliśmy w marcu br.
PRZECZYTAJKolej przyspieszy na „Nadodrzance”
19.02.2025
Będziemy prowadzić je w formule „projektuj i buduj” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO). Na obecnym etapie przewidujemy, że podpisanie umowy z wyłonionymi w postępowaniu wykonawcami nastąpi
PRZECZYTAJwych. Prace na odcinku Bełchów – Skierniewice realizowane są ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) w ramach zadania inwestycyjnego „Prace na linii kolejowej nr 11 na odcinku Łowicz Główny - Skierniewice”
PRZECZYTAJW Limanowej rządzić będzie kolej!
17.02.2025
Inwestycja będzie polegać na modernizacji linii kolejowej nr 104 (odcinek Tymbark – Limanowa) oraz budowie fragmentu nowej linii kolejowej nr 622 z Tymbarku w kierunku Szczrzyca. W sumie powstanie 14
PRZECZYTAJniezwykle istotne w kontekście właściwego wydatkowania środków inwestycyjnych, w tym pochodzących z KPO – mówi Mateusz Sławiński, prezes Zarządu PGE Energetyka Kolejowa. Porozumienie podtrzymuje ponadto
PRZECZYTAJprojekty współfinansowane są w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Inwestycje KPO realizowane przez PLK SA pozytywnie wpłyną na transport kolejowy w całym kraju, poprawią parametry
PRZECZYTAJNa granicy Pisarzowej i Męciny w ostatnich miesiącach przygotowany został zakład górniczy. To tu rozpocznie się drążenie dwóch tuneli o długości niemal 4 km, które kończyć się będą w Mordarce k. Liman
PRZECZYTAJZarząd Polskich Linii Kolejowych odpowiedział na potrzeby mieszkańców warszawskiej Pragi, których prośby były wielokrotnie odrzucane w poprzednich latach. Zbudowaliśmy przejście dla pieszych w poziomi
PRZECZYTAJ